[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) (/showthread.php?tid=279) |
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Nillis - 08-12-2017 "Dag van de toerist". Het was eraan te zien. Lombaerts fabuleus! De supporters hadden toch gelijk om Rozehnal te houden. Geen inzet, geen goesting,... "Goede" vervangingen ook. Spits voor spits en middenvelders voor middenvelders... . Er is werk aan de winkel... . [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - dirk - 08-12-2017 Nillis Wrote:"Dag van de toerist". Het was eraan te zien. Inderdaad week van de toerist !!!!! Zouden ze deze week misschien maar € 10,00 loon gekregen hebben ? Begrijp ook niet dat een speler in een THUISMATCH verkeerd schoeisel aanhebben waardoor ze zoveel uitglijden . ZEKER GEEN KLANTENBINDING !!!!!!!!!!!!!!!!!!! [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - oostendenaar - 08-12-2017 Dat was heel zwak. Lombaerts een ramp zelfs, lijkt me toch niet volledig fit? Niks wendbaarheid en snelheid, slecht uitverdedigen... Een van de zwakste op het veld vandaag, zou toch niet mogen voor een direct inzetbare speler met zoveel ervaring. Milic komt de laatste weken veel mee naar voor, maar wat is het nut daarvan als hij toch telkens de bal verliest als hij vooraan staat. Zou zich beter gewoon concentreren op het verdedigen. Met of zonder Berrier maakt toch een groot verschil, er zit weinig creativiteit in de ploeg zonder Berrier. Spitsen kunnen tot dusver ook niet overtuigen, misschien Bah eens proberen? [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - ratatouille - 08-12-2017 We kunnen misschien eens een ploeg opstellen met spelers die niet bezig zijn met een transfer. Of schieten er te weinig over? Centraal in de verdediging was het verschrikkelijk. Het kan toch niet zijn dat Lombaerts zo slecht geworden is : is die nog wel fit genoeg om op topniveau te spelen? Niet alleen de match was dramatisch ook een deel van het supportersvak C2 was dat. Dat de ploeg niet wordt aangemoedigd als het slecht gaat , tot daar aan toe. Maar beginnen supporteren voor de tegenstander , sorry , dat is voor mij een brug te ver. Te meer omdat het uitgerekend het C2-vak is dat meer plaats opeist. [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - carlo - 08-13-2017 Dag van de toerist was ook na de wedstrijd heel goed te zien. De politie, met avond en weekend premie op zak, deelden massaal parkeerboetes uit. Zelf sommige spelers gingen vlot de bon op. Bedankt. Volle seizoen. Het uitgelezen moment om de eigen bevolking nog eens te pakken. Knap denkwerk. [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - fred - 08-13-2017 Je zitten hier allemaal op de kap van Lombaerts , Maar hebben jullie tomosivic bezig gezien das pas een ramp!!! Die vent heeft mij nog nooit kunnen overtuigen!!! [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Socrates - 08-13-2017 Ik heb een idee ....Om budget vrij te maken voor nieuwe transfers kan MC beter Tomasevic en Lombaerts een job geven in Pairi Daisa [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Homer - 08-13-2017 Ronduit SCHANDALIG! Is dat het "weireldploegsje" dat aan klantenbinding moet doen? We kunnen beter "weireldploegsje" veranderen in "provinciaal ploegsje"... Enkele individualisten die alleen nog maar bezig zijn met hun transfer..Sorry, maar zo kan je inderdaad NOOIT winnen YVH!!! En hij stond (en zat op de bank) erbij met zijn handen in zijn zakken en keek ernaar... En dan die vervanging Cyriac-Akpala??? Als je 0-3 achterstaat wissel je toch verdomme geen spits voor een spits maar ga je gewoon met twee spitsen spelen als we al van spitsen kunnen spreken natuurlijk!!!! Wat zei Devroe voor aanvang van het seizoen? Ons huiswerk is voor 90% af??? Hij bedoelde wellicht "uus werk is er nog voor 90%" . Met namen alleen kom je er niet als ze er hun kop niet bij willen leggen. De transfermarkt is nog altijd open... Nog huis (uus) werk Lucsje en Marc!!!! [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Keun - 08-13-2017 fred Wrote:Je zitten hier allemaal op de kap van Lombaerts , Dat zou ik nu ook niet zeggen dat hij zo zwak was , maar doe toch eens andere schoenen aan !!! Nog zoiets het heeft 3 dagen heel zwaar geregend en toch gaan we nog wa sproeien Vorige match vond ik hem zeer goed maar stond links centraal nu rechts omdat mr Lombaerts in de ploeg kwam Lombaerts heeft hem belachelijk gemaakt voor eigen plubliek .... die gaat wel gekwetst zijn en wat weg blijven denk ik Jantje we waren te negatief in de voorbereiding voor sommige, wel nu hebben ze het antwoord 0-1 en 0-3 tegen de "kleine ploegjes " Yves heeft die groep niet meer in de hand .... maakt ook terug grote fouten in ze vervangingen en opstellingen !! dat ontken ik niet , maar is zeker niet al zijn schuld ...je kan maar roeien met de riemen dat je voor handen hebt .... een bende vedetten is geen ploeg !!! Toch eens benieuwd wat er gaat veranderen .....terug andere opstelling ?? Denk dat mc zelf eens ga moeten ingrijpen en eens met Devroe een woordje praten Wat doet die Geeraerts daar de boel verzieken het heeft nog nooit zo slecht gegaan in de groep Devroe .... nogmaals koopt een ploeg of zijn de centen van lukaku, marusic en dimata in mist opgegaan ? iedereen ziet dat we Lb en spits nodig hadden .... jij niet ? Heel de voorbereiding is maat voor niets geweest als je de matchen tegen moekroen en w-b hier thuis ziet En dan maar zagen dat er geen volk uit de zee komt kijken naar het voetbal enz.... blijkbaar laten de vips het ook al afweten .... zelfde verhaal tegen moeskroen !! Sorry maar op Eupen zie ik ons ook niet winnen , ofwel moet je ingrijpen je kan de trainer op straat zetten ( dat vind ik geen goeie beslissing ) Of je kan eerst beginnen met je kern op te kuisen en spelers van de hand te doen en andere aan te trekken !!! maar ja we zijn bijna eind aug . Beetje laat als je terug van nul moet starten of gaan we terug alles bekijken en weer met alle druk richting Eupen trekken en ons nog dieper duwen ? [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - oostendenaar - 08-13-2017 Keun Wrote:Alsof dat Geeraerts z'n schuld is.fred Wrote:Je zitten hier allemaal op de kap van Lombaerts , Daarnaast zijn de centen van de uitgaande transfers niet in mist opgegaan, maar gezien onze grote schuldenlast is het niet verstandig om alles nu ineens weer uit te geven. Het draait gewoon even niet, er is geen reden om alles nu negatief voor te stellen. Paar maanden geleden speelde we nog de bekerfinale en haalden we Europees in de Po's en nu zou alles slecht zijn omdat we 2 van de 5 matchen slecht hebben gespeeld. |