[CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - Printable Version +- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be) +-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12) +--- Thread: [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) (/showthread.php?tid=285) Pages:
1
2
|
[CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - pinanti - 09-20-2017 santafab Wrote:Als er beloofd werd aan Dutoit dat hij in de beker mag spelen , dan moet hij spelen.oostendenaar Wrote:Hopelijk met Vanhamel in doel, gezien de ploeg al geen vertrouwen heeft lijkt het me niet verstandig om met Dutoit te spelen. Ben geen fan , maar hij kan ook wel een bal stoppen zeker , ............ [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - Keun - 09-20-2017 jantje Wrote:' t is precies een kluchtje aan het worden , je zou op den duur beginnen verlangen naar het wintermercator Moest al gebeurd zijn voor 31 aug .... nee ze houden ze liever tegen hun zin , wacht maar tot december opeens weer al fit en er 200% voor gaan voorbhun tranfertje Heb zo dubbel gevoel bij ontslag .... tuurlijk maakte Yves ook fouten met ze wissels en veel te late wissels Custovic moet het roer overnemen .... ik hoop dat het hem lukt, maar op paar dagen de boel omgooien ?? [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - ratatouille - 09-20-2017 Het voorlopig resultaat van de trainerswissel : Waardeloos en bij momenten ongepast hautain voetbal. Union was beter. Slechtste match van het seizoen. Maar wel gewonnen... Daar is heel veel werk aan. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - *4got* - 09-21-2017 De eerste helft viel toch goed mee vond ik. De tweede helft was weer ondermaats. Te veel spelers krijgen liever de bal niet toegespeeld. De balve rliezen die Jali leed worden in de JPL onverbiddelijk afgestraft. Ik heb me afgevraagd waarom ze tijdens de opwarming voor de match op doel schieten (of de supporters bekogelen) als men tijdens de match zelf toch nooit op doel schiet. Een vb. dat op doel schieten loont. Conté schiet in de eerste helft van aan de zestien op doel (vermoedelijk het enige schot), zijn bal wijkt af in hoekschop. Uit deze hoekschop volgt het eerste doelpunt van Gano. Proficiat met de kwalificatie, Adnan. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - tim2pin - 09-21-2017 Zeer zwakke match van KVO, verdienstelijk van Union, je merkt toch dat zij in 1B spelen, alhoewel wij er met het niveau dat we halen perfect zouden passen ... Het ontslag van Yves heeft alvast niet voor een 'shockeffect' gezorgd, het deed werkelijk pijn aan de ogen om KVO zo te zien breien tegen een tegenstander die wie normaal gezien zouden moeten wegspelen (met alle respect voor Union). Nu eens winnen doet misschien wonderen maar de lichaamstaal van de spelersgroep na de match sprak boekdelen ... heel veel werk voor de boeg. [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - dirk - 09-21-2017 Ik vond Conté en onze Iraniër zeker niet slecht spelen op de flanken . Er werden merkelijk veel meer ballen in de 16 gedropt .De invalbeurt van Canesin en Siani brachten heel zeker geen meerwaarde aan het spel . Musona veel centraal in de aanval was ook een pluspunt . Union speelde wel goed en was op sommige momenten de betere . [CROKY CUP] KV OOSTENDE - UNION ST. GILLOISE (20.09.2017) - johnny - 09-22-2017 Volgende bekermatch thuis tegen Sint-Truiden |