MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
Verheyen stapt op - Printable Version
Kustboys Forum
Verheyen stapt op - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Sprokkels (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Verheyen stapt op (/showthread.php?tid=413)

Pages: 1 2 3

RE: Verheyen stapt op - *4got* - 03-07-2019

(03-06-2019, 02:14 PM)dirkoost Wrote: Dit vind ik nog een interessant artikel :
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/868438/kv-oostende-zoekt-nieuwe-coach-7-kandidaten-die-verheyen-op-kunnen-volgen.html

Ik vind daar niets interessants aan, gewoon bladvulling. Het is voetbalprimeur die zelf het lijstje met trainers naar voor schuift.

RE: Verheyen stapt op - jantje - 03-07-2019

geen opstapvergoeding voor Gert
sympathiek van hem, dat hij dat niet wil (allee ja, hij gaat zelf weg, wordt niet ontslagen ook hé )

maar euh , moest hij hier gebleven zijn
en Club Brugge kwam hem hier weg halen .....als vervanger van Leko

ging KVO dan geen vergoeding krijgen ?
Gert had hier een contract van 3 jaar toch ??

RE: Verheyen stapt op - Keun - 03-07-2019

Ach.... Tijd voor nieuwe wind

Nieuwe voorzitter
Nieuwe trainer
Nieuwe spelers
Nieuw oefencenterum

Vooruit kijken nu.... Wie het word?

Iedereen zal wel ze voorkeur hebben

RE: Verheyen stapt op - pinanti - 03-08-2019

(03-07-2019, 07:04 PM)jantje Wrote: geen opstapvergoeding voor Gert
sympathiek van hem, dat hij dat niet wil  (allee ja, hij gaat zelf weg, wordt niet ontslagen ook hé )

maar euh , moest hij hier gebleven zijn
en Club Brugge kwam hem hier weg halen .....als vervanger van Leko

ging KVO dan geen vergoeding krijgen ?
Gert had hier een contract van 3 jaar toch ??
Verheyen als vervanger van Leko ???  Daar geloof ik niets van.

RE: Verheyen stapt op - MARCO - 03-12-2019

Buiten KVO, iedereen maar schrijven dat we de zwakste kern hebben van eerste klasse en dat Verheyen bijna een mirakel heeft gerealiseerd.
En Verheyen doet wel een beetje mee aan deze perceptie

????? We hadden zekers geen fantastische kern maar de slechtste waren we zekers niet .Verheyen heeft gewoon niet het beste uit deze kern gehaald.

RE: Verheyen stapt op - Gaston - 03-12-2019

Op de dag dat hij KVO de rug toekeerde gaf Gert Verheyen een interview aan HUMO.
Hierbij enkele opmerkelijke quotes :

"Na tien speeldagen heb ik gewaarschuwd dat er vijf ploegen minder goed waren: Eupen, Cercle Brugge, wij, Waasland-Beveren en Lokeren. Eén van die vijf zou hangen. In de stand was het toen nog niet zichtbaar, maar ik had wel alle ploegen al grondig geanalyseerd: de data liegen niet. Dan kun je niet verbaasd zijn dat wij op de veertiende plaats staan."

"Misschien vinden ze volgend seizoen wel budget voor versterkingen, maar dat is niet het verhaal dat ik al een heel jaar hoor."

"Als coach van de nationale ploeg onder 19 jaar heb ik vaak gehoord: ‘De jeugd is nu eenmaal zo.’ Dat is niet waar: er zijn nog altijd jongens die keihard werken en hun vak serieus nemen. Ook bij Oostende. Maar welke cultuur er heerst, wordt vooral bepaald door wie het níét in zich heeft. Ik heb nieuwe spelers vol enthousiasme zien binnenkomen, die na een paar weken toch de aanwezige cultuur overnamen. Terwijl je ze net hebt gehaald om die cultuur te veranderen! Heel vreemd. ... Ik snap sommige spelers ook wel: zij moesten voortdurend in de pers lezen dat ze een te zwaar contract hadden en weg moesten. Stap maar eens het veld op met het etiket dat je ongewenst bent. Dat is niet simpel, hoor. Die zware contracten waren de rode draad door ons verhaal. En dat probleem is nog altijd niet opgelost."

"In de winterstop heb ik drie doelstellingen geformuleerd die ik nog realistisch achtte: meestrijden voor de tiende plaats, de bekerfinale halen en een puntje pakken tegen een grote ploeg. Die twee trainingsweken waren zéér goed, ik geloofde echt dat het beter kon. We hébben in januari ook goede wedstrijden gespeeld, zoals tegen AA Gent in de halve finales van de beker. We kwamen ook vaker op voorsprong dan vóór Nieuwjaar. Maar uiteindelijk hebben we geen enkele van de drie doelstellingen bereikt."
HUMO Is er een kantelmoment geweest?
Verheyen "Nee. Of toch: de terugwedstrijd in de beker tegen AA Gent (Gent klopte Oostende na twee late doelpunten en een penaltyreeks, red.). Soit, dat soort tegenslagen is eigen aan het voetbal. Ik heb mijn spelers voor twee dagen naar huis gestuurd om van de klap te bekomen. Toen ze terugkwamen, dacht ik dat ze het verwerkt hadden, maar iedereen zat nog even kapot. Achteraf heb ik het daar met Jef Brouwers (sportpsycholoog, red.) over gehad: ik had ze bij mij moeten houden om het samen te verwerken."

HUMO Beschouw je je tijd bij KVO als een mislukking?
Verheyen «Voor mezelf wel, ja. Maar mocht ik het van buitenaf als analist bekijken, dan zou ik zeggen: ‘Goed gedaan, want je bent niet gedegradeerd.’»

"Op mijn eerste twee seizoenen bij Lierse na ben ik als speler alleen bij topclubs aan de slag geweest: vier jaar bij Anderlecht, veertien jaar bij Club Brugge. Ik zeg niet dat er bij Oostende niet professioneel wordt gewerkt: hoe je je job beleeft, zou niets te maken mogen hebben met geld. Maar of een speler bij een topclub dan wel bij een middenmoter speelt, heeft niet altijd met voetbalkwaliteiten te maken, maar ook met wat hij ervoor overheeft – met zijn drive, dus. Dan kom je toch bij geld uit. Wat die jongens op dat niveau verdienen, is zéér ongezond. Je kunt vandaag veel geld scheppen in het voetbal zonder te presteren.
De macht van de spelers is te groot. Ook als ze niet presteren of zelfs tegenwerken, sta je als club machteloos: je móét hen betalen."

2.9.1.0
2.9.1.0

RE: Verheyen stapt op - markos - 03-12-2019

Moet bekennen hij is eerlijk maar aan de andere kant toch wat natrappen.
Aboverkoop voor volgend jaar zal nog dalen en minder inkomsten = minder uitgaven.

RE: Verheyen stapt op - Keun - 03-13-2019

Als ik zo wat de media volg lijken we wel een zinkend schip.... Spelers die overbetaald zijn en niet willen presteren.... Een voorzitter die er de brui aangeeft... Trainer die het afrapt enz....
Wat Verheyen nu al in de media zegt doet ons geen goed

Tijd dat onze nieuwe voorzitter laat zien wat hij in ze mars heeft en kan hij de centen bijeen halen om ons er bovenop te helpen....?

Ik geloof wel degelijk dat er meer in onze kern zat
Een Coopman speelde sterk bij Zulte...om maar eentje op te noemen

Hugo zal veeeeeel werk hebben

RE: Verheyen stapt op - jantje - 03-13-2019

(03-13-2019, 06:50 AM)Keun Wrote: Als ik zo wat de media volg lijken we wel een zinkend schip.... Spelers die overbetaald zijn en niet willen presteren.... Een voorzitter die er de brui aangeeft... Trainer die het afrapt enz....

Tijd dat onze nieuwe voorzitter laat zien wat hij in ze mars heeft en kan hij de centen bijeen halen om ons er bovenop te helpen....?

Coopman speelde sterk ja, maar wie stond er naast en achter en voor  hem  Wink

Meïte ? Kaya ? Leye ?

RE: Verheyen stapt op - Erudict - 03-13-2019

(03-13-2019, 04:22 PM)jantje Wrote:
(03-13-2019, 06:50 AM)Keun Wrote: Als ik zo wat de media volg lijken we wel een zinkend schip.... Spelers die overbetaald zijn en niet willen presteren.... Een voorzitter die er de brui aangeeft... Trainer die het afrapt enz....

Coopman speelde sterk ja, maar wie stond er naast en achter en voor  hem  Wink

Meïte ? Kaya ? Leye ?

Kijken jullie eigenlijk wel naar de wedstrijden? 
Coopman was bij Zulte de laatste 6 maanden gewoon heel zwak. Presteerde totaal niet ondanks dat hij kansen kreeg van Dury. Trainer en supporters waren niet rouwig dat hij terug naar Brugge trok. 
Ik geloof overigens wel in die jongen zijn talent.