MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
MyBB Internal: One or more warnings occurred. Please contact your administrator for assistance.
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Printable Version
Kustboys Forum
[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Printable Version

+- Kustboys Forum (https://forum.kustboys.be)
+-- Forum: KV Oostende (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Wedstrijden (https://forum.kustboys.be/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: [JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) (/showthread.php?tid=279)

Pages: 1 2 3 4 5


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - oostendenaar - 08-13-2017

Homer Wrote:Ronduit SCHANDALIG! Is dat het "weireldploegsje" dat aan klantenbinding moet doen? We kunnen beter "weireldploegsje" veranderen in "provinciaal ploegsje"... Enkele individualisten die alleen nog maar bezig zijn met hun transfer..Sorry, maar zo kan je inderdaad NOOIT winnen YVH!!! En hij stond (en zat op de bank) erbij met zijn handen in zijn zakken en keek ernaar... En dan die vervanging Cyriac-Akpala??? Als je 0-3 achterstaat wissel je toch verdomme geen spits voor een spits maar ga je gewoon met twee spitsen spelen als we al van spitsen kunnen spreken natuurlijk!!!! Wat zei Devroe voor aanvang van het seizoen? Ons huiswerk is voor 90% af??? Hij bedoelde wellicht "uus werk is er nog voor 90%" . Met namen alleen kom je er niet als ze er hun kop niet bij willen leggen. De transfermarkt is nog altijd open... Nog huis (uus) werk Lucsje en Marc!!!!
Als je ziet hoe apathisch Cyriac speelde kan je toch niet zeggen dat de wissel niet verdiend was. Daarnaast werden we op het middenveld al overlopen, een middenvelder eruit halen ging dat enkel nog erger hebben gemaakt.


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - jantje - 08-13-2017

voor de ouderen onder ons
zie je de geschiedenis zich niet herhalen ???

Desimpel-Vergeylen -> goed jaar 1 ste klasse -> nieuwe tribune -> beste speler verkopen -> tweede klasse

Coucke & C° -> goed jaar 1 ste klasse -> nieuwe tribunes -> beste spelers verkopen -> ...................


en dan nog .....een Bruggeling ( Lombaerts ) bij KVO ????

remember Paul Sanders , Jerry Tondelua


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Keun - 08-13-2017

jantje Wrote:voor de ouderen onder ons
zie je de geschiedenis zich niet herhalen ???

Desimpel-Vergeylen -> goed jaar 1 ste klasse -> nieuwe tribune -> beste speler verkopen -> tweede klasse

Coucke & C° -> goed jaar 1 ste klasse -> nieuwe tribunes -> beste spelers verkopen -> ...................

Lol jantje ..... was juist zelfde aan het denken Smile


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - carlo - 08-13-2017

Ik dacht dat de ploegopstelling gestoeld was op een tactisch plan en de beste mensen op de juiste plaats maar neen, het is een spelletje Napoleon Games.
OK, Jali was niet fameus maar Lombaerts was om bij te huilen. Waarom hem dan niet vervangen? Geef dan desnoods Bossaert een kans als Rozehnal zo nodig op de bank moet.
Lombaerts heeft niet één snelle uitbraak gelanceerd. Geen enkele pass verder dan de dichtste medespeler en dan nog zo traag dat WB alle tijd had om rustig hun verdediging op te stellen. Dit is actueel geen top centrale verdediger maar een ramp. AUB geef mij dan Rozehnal, die loopt ten minste de gaten dicht en coacht zijn verdediging.
Thomasevic had een betere tweede helft maar in de eerste helft werkte zijn blouw pilletje nog niet ...

Er wordt een goede vleugelspeler gehaald die zijn hart uit zijn lijf loopt maar de medespelers vertikken het hem in de diepte aan te spelen tegen bijv. Moeskroen en dus zit Ramin op de bank. Zarkovic gehaald als spit maar er dan krijgt Cyriac de voorkeur.

Ik zou ze eens een volledige week verbieden van op doel te trappen tijdens de trainingen, misschien dat ze het dan eens gaan proberen tijdens de wedstrijd want nu is het dribbelen en dribbelen om te proberen de doelman te ... dribbelen. Lijkt meer op een kantklosklasje !


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Keun - 08-13-2017

Ik vraag me af gaan we de toer op van Zulte .... vice kampioen en jaar erop nipt 2de klasse vermeden

En Oostendenaar .... jij vind dat we gewoon een dipje hebben ? En de volgende weken weer plots gaan scoren en vrij voetballen ? Ze stonden nu al te beven op hun benen en het was van we moeten scoren en winnen thuis ... volgende week is de druk er nog meer !
Of gaat de groep voor exit Yves ? En pakt de mayonaise niet meer ???

Nog zoiets geen rozehnal tegen moeskroen en w-b 2x met de billen bloot

Devroe hoop dat je op zondag ook werkt want het is alarm fase rood !!! Wink


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - jantje - 08-13-2017

Socrates Wrote:Ik heb een idee ....Om budget vrij te maken voor nieuwe transfers kan MC beter Tomasevic en Lombaerts een job geven in Pairi Daisa

ik denk dat Lombaerts gekomen is om zijn geld te leren beleggen

voetbal moet nu opbrengen, het resultaat is minder belangrijk

spelers kopen voor een aalmoes en dan met grote winst verkopen

dat het uw beste speler is , die er voor zorgt dat het volk komt kijken, is blijkbaar niet belangrijk

een grote naam , trekt ook volk , maar men vergeet dat die dan wel moet presteren

na een jaar op de bank in Rusland......nu een jaar op de bank aan zee .


misschien moet er nu eens bij KVO een spits van 5.000.000 komen ipv LOSC Wink


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - carlo - 08-13-2017

Inderdaad, een spits die er een is. Ondanks zijn lange carrière en grote inzet is Akpala de mindere van bijv. Depoitre. Die kon een bal controleren en bijhouden, dat lukt Akpala NOOIT met als gevolg dat de verdedigers altijd al weg zijn met de bal voor dat hij weet naar waar ze weg gebotst is ... Hij heeft zijn gestalte en kan koppen maar dat is het zo een beetje.
Wij hebben pocket spitsen en de grotere gasten zitten op de bank zoals Zyvcovic.

En, Berrier kritikasters, we horen jullie niet meer! Zonder hem is het helemaal een dooie boel daar in het midenveld.


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - dirk - 08-13-2017

0-1 flater Proto
0-2 flater Tomasevic
0-3 flater tomasevic
Match gespeeld .
Dat er moet geroteerd worden 100% akkoord om spelers wedstrijdritme te laten opdoen , maar alle schuld op Lombaerts steken ?????
Tomasevic de laatste wedstrijden al niet fameus bezig van links centraal verdedigen naar rechts centraal verdedigen , WAAROM ? Is Bossaerts dan werkelijk zo zwak op training ?
Vorige matchen linkse deel van verdediging ( Tomasevic - Milic ) het zwakste onderdeel .
In de ganse voorbereiding heb ik nooit een type-opstelling gezien .
Is er al eens getest met Rosehnal - Lombaerts samen centraal ? Capon was onze beste man in de verdediging .
En dan de vervangingen .................................................................. wat moet ge daarop zeggen ?
Dankzij MC spelen we in Oostende en in 1ste . Al vergeten dat we bijna een Antwerpse ploeg waren ?
MC heeft het al altijd juist gehad hier bij KVO en hij heeft ook Lombaerts naar hier gehaald . De toekomst zal uitwijzen hoe het verder zal verlopen .


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Nillis - 08-13-2017

Tomasevic zijn 2de helft was behoorlijk vond ik. Vond hem de vorige matchen ook niet slecht met rozehnal naast hem.

Ik veronderstel dat het ook een beetje lombaerts is die het spel moet verdelen. Als je ziet hoe die zich opstelt laat hij het uitvoetballende werk aan tomasevic en dat is idd niet we bedoeling.

Maar tomasevic was weliswaar niet goed gisteren, hij ging wel alle duels aan. Kon je niet zeggen van Lombaerts.

Ongeacht het gebrek aan marchritme liep Lombaerts rond als een dartelend veulen. Geen enkele sprint, nagenoeg geen enkel kopbal duel gewonnen, geen deftige pas in de diepte, behalve zoals reeds gezegd naar de dichtstbijzijnde speler.
Respect voor MC, voor wat hij reeds gedaan heeft voor kvo. Hij wou een naam halen in de veronderstelling dat milic en rozehnal er niet meer ging zijn. Gelukkig zijn ze er wel nog.

En had je een naam willen halen, dan was Jelle Vandamme toch een beter optie geweest. Die zal wel nog de drive hebben...

Het ging goed met milic en rozehnal centraal. Blijf van je centrale as en capon. Zet tomasevic op links en probeer daar iets deftigs te maken/zoeken.

Dan nog versta ik niet waarom je met cyriac speelt als die met zijn hoofd bij zijn transfers zit. Ongeacht of akpala al dan niet optimaal is... .

Canesin vond ik overgins 1 van de betere. Als je van betere kan spreken. Heeft inzet getoond.

Cappon goed, solide zoals we gewoon zijn.

Spijtig om te zeggen dat alles moet draaien rond 1 persoon die de creativiteit moet brengen.

Allemaal vedetten die denken dat ze na 1 goeie match bij een topclub kunnen meedraaien. Maarja, wat verwacht je met die makelaars die hun kop zot maken en die absurde bedragen voor spelers die er gegeven worden.


[JPL] KV OOSTENDE - WAASLAND BEVEREN (12.08.2017) - Turbof - 08-13-2017

Toen ik hier maanden geleden zei dat Lombaerts een overbodige transfer was en veel te veel geld kost, kreeg ik hier weer alle banbliksems ter wereld over mij. Wel, is het nu duidelijk? Het is natuurlijk nog veel erger dan ik had verwacht, maar die mens is toch niet fit ? Hoe raakte die door de medische testen? Hadden wij niet de beste medische staf van Belgie? En je gaat me niet zeggen dat hij gisteren startte ipv Rozehnal omdat de trainer dat wilde hé. Zal wel van hogerop komen. Ik haalde het hier een tijd geleden ook al es aan, maar in hoeverre kiest Yves zelf nog zijn volledige ploeg ?
Marc Coucke wilde scoren met een mediatransfer en krijgt die boemerang nu toch wel in zijn gezicht terug. Transfers zijn tot nu toe een ramp, geen enkele directe meerwaarde bijgehaald. En duidelijk veel spelers die misnoegd rondlopen of al tijden geen niveau meer halen. Tabula rasa kan nog tot eind augustus.
En Tomasevic krijgt nu alle miserie over zich maar naast Rozehnal speelde die gewoon goed. Stond nu tegen z'n voet omdat Lombaerts in de ploeg kwam en glijdt dan nog ongelukkig uit ook.
En zonder Musona en , jawel, Berrier misten we ook creativiteit. Al vond ik wel dat El Ghanassy z'n best deed.

O ja, volgens sommigen ook geen waar wellicht maar transferbeleid van Zulte weer gezien? Zonder veel show gewoon weer heel slim ingekocht, vooral jong en Belgisch. Jongens als De Rijck, De Sart of Heylen, dat moet je halen, geen geklakkeerde ex-vedetten.