carlo Wrote:Indien je een beetje geschiedenis kent weet dat het halen van Leye absoluut uitgesloten was. Meteen oorlog in de kleedkamer want waarom denk je dat Berrier absoluut weg wou bij Essevee? Is nu al erg genoeg dat je geen boelzoeker bij moet halen...
carlo Wrote:Indien je een beetje geschiedenis kent weet dat het halen van Leye absoluut uitgesloten was. Meteen oorlog in de kleedkamer want waarom denk je dat Berrier absoluut weg wou bij Essevee? Is nu al erg genoeg dat je geen boelzoeker bij moet halen...
Inderdaad!
Niet alleen in de kleedkamer. Ze gingen zelfs OP het veld aan de kap!
We kunnen blijven zagen we zijn al 12 punten kwijt .... ergste vind ik ons belachelijk spel en vooral 1 doelpunt das nog ergste .... feit is dat ons huiswerk normaal voor 90 % moest af zijn voor aanvang competitie .... denk dat ze gemist hebben en dat het 9% was
Feit is dat er toch iets moeten veranderen en ingegrepen worden of wachten we nog echt tot 31 aug 23u59 ????
Zo laat in augustus : 't is dunne spoeling.
Bvb nu nog een linksback halen : ik zou niet weten wie. Misschien Odoi : die is linksvoetig maar speelt altijd op rechts
En buitenlanders ? ... loterij
jantje Wrote:tja keun , met het geld van Gano, hadden we twee leden meer kunnen kopen voor FC Godschalk ,
Vandamme LB en Leye in de spits , we hadden zelfs nog over gehad voor Jonathan Legear op de flank
Alsof Gano niet beter is dan Leye. Leye wou overigens een contract van 2 jaar, dat moet je zo'n oude speler echt niet geven (we hebben een goed voorbeeld hiervan in de kern). Zeker niet aangezien die bij Zulte al 800000 verdiende.
Legear heeft geen profmentaliteit, maar ja, hij scoorde eens een goal, dan moet je die uiteraard direct halen.
ratatouille Wrote:Zo laat in augustus : 't is dunne spoeling.
Bvb nu nog een linksback halen : ik zou niet weten wie. Misschien Odoi : die is linksvoetig maar speelt altijd op rechts
En buitenlanders ? ... loterij
Cobbaut van Mechelen ziet er beloftevol uit. Voor de rest zie ik op de binnenlandse markt ook weinig interessante linksbacks. Odoi staat bij Fulham terug in de basis, dus of die een mooie competitie en London wil inruilen voor KVO?
Turbof Wrote:En nog iets, ben ik nu de enige die vind dat Proto ook bijlange zijn geld nog niet waard is geweest? Oké, had pech met blessures, maar heeft mijn inziens nog maar heel weinig punten gewonnen voor onze ploeg, zeker niet significant meer dan Ovono.
Afgezien van die perfecte uittrap naar Canesin in de tweede match tegen Brugge (vorig seizoen) heeft Proto geen punten gepakt.
Had natuurlijk pech met zijn kwetsuur. Maar zijn inbreng in de successen van vorig jaar is beperkt.
En dan kom je inderdaad weer op de centen. We hebben drie stunttransfers gedaan : Pedersen , Proto en Lombaerts. Alle drie hebben ze een buitensporig loon en geen van de drie heeft gebracht wat er van verwacht werd. Wel hebben ze gezorgd voor een veel te grote loonkloof. Dat en niets anders heeft volgens mij geleid tot de situatie waarbij onze beste spelers geen zin meer hebben in KVO.
PS: Ik vind Proto een prima keeper maar ik vind ook dat KVO geen miljoen euro moet besteden aan een keeper. Dat kan op andere posities beter besteed worden.
Turbof Wrote:En nog iets, ben ik nu de enige die vind dat Proto ook bijlange zijn geld nog niet waard is geweest? Oké, had pech met blessures, maar heeft mijn inziens nog maar heel weinig punten gewonnen voor onze ploeg, zeker niet significant meer dan Ovono.
Afgezien van die perfecte uittrap naar Canesin in de tweede match tegen Brugge (vorig seizoen) heeft Proto geen punten gepakt.
Had natuurlijk pech met zijn kwetsuur. Maar zijn inbreng in de successen van vorig jaar is beperkt.
En dan kom je inderdaad weer op de centen. We hebben drie stunttransfers gedaan : Pedersen , Proto en Lombaerts. Alle drie hebben ze een buitensporig loon en geen van de drie heeft gebracht wat er van verwacht werd. Wel hebben ze gezorgd voor een veel te grote loonkloof. Dat en niets anders heeft volgens mij geleid tot de situatie waarbij onze beste spelers geen zin meer hebben in KVO.
PS: Ik vind Proto een prima keeper maar ik vind ook dat KVO geen miljoen euro moet besteden aan een keeper. Dat kan op andere posities beter besteed worden.
Ik denk dat je de nagel op de kop slaat. Waarom willen de beste spelers weg ? Omdat ze een pak minder worden betaald dan ( passé) vedetten die worden gehaald en die niet brengen wat ze zouden moeten brengen. Dat steekt.
En laat ons eerlijk zijn, dat is wel op het conto van Marc Coucke, die elk jaar met een ronkende naam zal willen afkomen. Ik hoop dat onze president nu wel beseft dat hij zich noch moet moeien met transfers en al zeker niet met de opstelling.