Fred VDB is zonet ontslagen door Antwerp. Spijtig voor hem; dat leek me echt een ploeg die bij Fred paste. Hopelijk vindt hij snel een nieuwe uitdaging!
kohae Wrote:Fred VDB is zonet ontslagen door Antwerp. Spijtig voor hem; dat leek me echt een ploeg die bij Fred paste. Hopelijk vindt hij snel een nieuwe uitdaging!
Had ook maar een contract van één jaar dus gemakkelijker om te ontslaan en niet teveel ontslagpremie te betalen. Spijtig voor hem maar een andere en nieuwe uitdaging.
Fred VDB is bij Lierse ontslagen. Benieuwd of we hem terughalen als T2. Gezien z’n vele clubs de afgelopen jaren, lijkt het me voor VDB ook beter om even als assistent te werken. Aangezien er maar 26 clubs zijn in Belgie zal het moeilijk zijn om als T1 nog snel een job te vinden vrees ik.
oostendenaar Wrote:Fred VDB is bij Lierse ontslagen. Benieuwd of we hem terughalen als T2. Gezien z’n vele clubs de afgelopen jaren, lijkt het me voor VDB ook beter om even als assistent te werken. Aangezien er maar 26 clubs zijn in Belgie zal het moeilijk zijn om als T1 nog snel een job te vinden vrees ik.
oostendenaar Wrote:Fred VDB is bij Lierse ontslagen. Benieuwd of we hem terughalen als T2. Gezien z’n vele clubs de afgelopen jaren, lijkt het me voor VDB ook beter om even als assistent te werken. Aangezien er maar 26 clubs zijn in Belgie zal het moeilijk zijn om als T1 nog snel een job te vinden vrees ik.
Roeselare was er rap bij, Fredje wordt T2
Devroe zou fredje niet rap terug halen , ze tong ligt op ze hart en neemt geen blad voor de mond past niet in het profiel
Roeselare was er rap bij, Fredje wordt T2
Devroe zou fredje niet rap terug halen , ze tong ligt op ze hart en neemt geen blad voor de mond past niet in het profiel