Toen de wedstrijd in ons voordeel kon kantelen pakte VDD een domme rode kaart. De fout van Capon was m.i. onopzettelijk.
Schitterende partij van Lombaerts trouwens. Degenen die hem niet moesten zullen nog opkijken.
Zeer bemoedigende match om ondanks de tegenzittende omstandigheden toch dat puntje te kunnen meepakken uit Luik. De mentaliteit zit echt wel goed! Ik vond Standard aanvallend wel onmondig, maar dit is deels wel de verdienste van onze verdediging die de laatste weken op een hoog niveau spelen.
Maar ondanks alles moeten we toch inzien dat het aanvallend toch een stuk beter zal moeten als we écht naar boven willen kijken. De genialiteit van Berrier wordt gemist om ondanks weinig overwicht toch nog die pas perfect te leggen om bv Musona in het straatje te sturen. We komen toch wel wat creativiteit tekort op het middenveld om ons spel op te leggen. Als ik 1 positie zou moeten versterken in januari, zou ik toch kijken voor eentje die zorgt voor een goede aanvoer naar de spitsen toe.
kavéé Wrote:Zeer bemoedigende match om ondanks de tegenzittende omstandigheden toch dat puntje te kunnen meepakken uit Luik. De mentaliteit zit echt wel goed! Ik vond Standard aanvallend wel onmondig, maar dit is deels wel de verdienste van onze verdediging die de laatste weken op een hoog niveau spelen.
Maar ondanks alles moeten we toch inzien dat het aanvallend toch een stuk beter zal moeten als we écht naar boven willen kijken. De genialiteit van Berrier wordt gemist om ondanks weinig overwicht toch nog die pas perfect te leggen om bv Musona in het straatje te sturen. We komen toch wel wat creativiteit tekort op het middenveld om ons spel op te leggen. Als ik 1 positie zou moeten versterken in januari, zou ik toch kijken voor eentje die zorgt voor een goede aanvoer naar de spitsen toe.
Zo eentje hebben we inderdaad nodig.
Niet simpel om nog met 9 man de 0 te houden op Standard.
Man van de match : weeral Lombaerts ( ! ! ) , ben ik blij dat we die in de ploeg hebben.
ze hadden er eentje die voor aanvoer zorgde voor de voorspelers maar ja ze zetten hem bij de b kern
toch raar dat ze zo geen tamtam gemaakt hebben van Siani die het zelfde geval is en die er nu er bij loopt als een kip zonder kop
johnny Wrote:ze hadden er eentje die voor aanvoer zorgde voor de voorspelers maar ja ze zetten hem bij de b kern
toch raar dat ze zo geen tamtam gemaakt hebben van Siani die het zelfde geval is en die er nu er bij loopt als een kip zonder kop
Met alle respect, situatie Siani- Berrier is totaal niet te vergelijken. Bovendien heeft Siani zich altijd positief blijven opstellen, ook in een voor hem onzekere periode. Hij kan mindere matchen spelen maar aan zijn inzet of passie voor KVO zal het nooit liggen.
johnny Wrote:ze hadden er eentje die voor aanvoer zorgde voor de voorspelers maar ja ze zetten hem bij de b kern
Johnny, Ik denk dat je het geval Berrier en Siani niet kan vergelijken.
Berrier "WIL" weg en speelde een vuil spelletje - Siani "WOU" weg maar zet zich wel (... zoals altijd...) voor de volle 100% in voor KVO.
Dit is wel een wereld van verschil.
Keun Wrote:Wat ik soms niet versta is als ze teveel verlof krijgen na een interland ofzo dat ons spel echt bergaf ga
Die Banda was de toekomstige vervanger van berrier maar mag nog weekje vakantie nemen ??
Banda is er pas 20 sinds september :
- is absoluut nog niet klaar om een Berrier te vervangen;
- en werd niet meer voor een match geselecteerd sinds eind augustus.
Het is dan ook niet zo verwonderlijk dat "Andile Jali (want geschorst) en Emmanuel Banda (want nog geen kernspeler) kregen de toestemming om pas maandag terug te keren." ( http://www.kvo.be/nieuws/bijna-volledige...n-standard ).
11-20-2017, 11:30 AM (This post was last modified: 11-20-2017, 12:40 PM by Ward.)
Keun Wrote:Wel domme rode kaarten van jali, capon en vdd bijna allemaal op het middenveld
Ik weet niet of in beroep gaan tegen een schorsing van capon en vdd iets uit zou doen voor de speelgerechtigheid van beide spelers voor onze match nu zaterdag tegen Eupen. Zo ja, dan durf ik te hopen dat KVO in beroep gaat tegen die schorsing...