Daarna liep de match wat vast in goeie en slechte bedoelingen, maar plots beging Nurio nog een penaltyovertreding in de zestien. Gano leek de bal af te nemen van Siani en miste. Hij hoopte zijn vertrouwen te herstellen, maar dat lukte niet. Hij trok zelfs nog zijn ploegmaat Zivkovic achteruit bij de rebound. Wat een idioot.
Voor mij heeft Gano definitief gedaan. Die vent is een egoïst en te lui is om drie stappen te lopen om defensief hoog druk te zetten en voor de rest telt enkel zijn doelpunten Total. Verkopen of verhuren tijdens winterstop! Iedereen kan missen maar jezelf boven de ploeg zetten en de teamorders aan je laars lappen = tribune en dan trap af naar buiten.
Gano lijkt me een miskoop te zullen worden. Iemand met zijn beperkte kwaliteiten dient in dienst van de ploeg te spelen, dan kan hij een nuttige speler zijn voor een middenmoter in eerste. Maar hij lijkt zichzelf wel grandioos te overschatten en/of vindt persoonlijk succes belangrijker dan succes voor de ploeg.
Hopelijk trapt Siani vanaf nu gewoon terug de strafschoppen, zeer spijtig van gisteren, want 2 extra punten en we mochten nog dromen van PO1.
Zoals we thans spelen kunnen we alle ploegen kloppen. Behalve misschien op Club want daar speel je tegen 12 man.
PO1 is nog altijd mogelijk alsook een verlengd bekeravontuur.
Proficiat gisteren voor de mooie prestatie.
Ok, Gano begaat mss een 2de jeugdzonde in korte tijd, maar trapt hij die penalty binnen is er geen haan die er naar kraait.
Daarin had mss Siani zijn verantwoordelijkheid als kapitein moeten opnemen, soit zijn vijgen na pasen.
Gano als miskoop beschouwen vind ik volledig onterecht.
Het is net door de inbreng van Gano & Zivko dat kvo een nieuwe drive vond en het nog een tandje hoger ging spelen.
Tegen KVM zou ik dan ook heel graag de driehoek Zivko, Gano, Musona terug zien spelen.
Ik schrijf het op een blaadje, we gaan nog plezier beleven met die 2 torens ;-)
santafab Wrote:Ok, Gano begaat mss een 2de jeugdzonde in korte tijd, maar trapt hij die penalty binnen is er geen haan die er naar kraait.
Daarin had mss Siani zijn verantwoordelijkheid als kapitein moeten opnemen, soit zijn vijgen na pasen.
Gano als miskoop beschouwen vind ik volledig onterecht.
Het is net door de inbreng van Gano & Zivko dat kvo een nieuwe drive vond en het nog een tandje hoger ging spelen.
Tegen KVM zou ik dan ook heel graag de driehoek Zivko, Gano, Musona terug zien spelen.
Ik schrijf het op een blaadje, we gaan nog plezier beleven met die 2 torens ;-)
Volledig akkoord.
We halen 1 punt op Charleroi : niet slecht.
Laten we het eens positief bekijken : er zijn zeer weinig ploegen die in de tweede helft tegen dit Charleroi het niveau van KVO kunnen halen !
De inbreng van Gano en Zivko was zeker positief : we speelden inderdaad een tandje hoger met meer doelkansen.
Mijn inziens viel Gano helemaal niet goed in. Zivkovic viel goed in, maar miste wel de kansen. Gano deed het niet veel beter dan Akpala.en liep zelfs in zivkovic zijn weg bij de rebound. 2,5 miljoen, ze lachen er nog mee in Beveren. Paniektransfer van de bovenste plank.
Wel sterke tweede helft, hoopgevend naar de toekomst toe.
Turbof Wrote:Mijn inziens viel Gano helemaal niet goed in. Zivkovic viel goed in, maar miste wel de kansen. Gano deed het niet veel beter dan Akpala.en liep zelfs in zivkovic zijn weg bij de rebound. 2,5 miljoen, ze lachen er nog mee in Beveren. Paniektransfer van de bovenste plank.
Wel sterke tweede helft, hoopgevend naar de toekomst toe.
Idd ,Gano denkt boven de ploeg te staan met 2,5milj aankoop som , maar Siani gaat evenveel in de fout daar als kapitein
Zivko en canesin dat moet toch muziek geven
Milic veel chance dat hij geen rood kreeg trekt te vaak aan de noodrem
2de helft vond ik heel sterk ! Respect voor onze trainer om daarvoor de overwinning te durven gaan met ze wissels! !