johnny Wrote:Wanneer zal KVO eens optreden tegen die onpartijdige scheidsrechters of moeten ( scheidsrechters) zij in het gareel lopen van die waal die voetbalvoorzitter is
pinanti Wrote:Wie laat Marin zoveel ruimte om te trappen ?
Wie laat Emond helemaal alleen in de 16 ?
Wie laat Sa zomaar binnenkoppen ?
Dit dus. Daar kan die arbiter niks aan doen. Ook het feit dat ze nog lopen te zagen en zo hun verdedigende taken niet opnemen bij de 1-1... ik was er redelijk kwaad voor in elk geval. Als je dan een goeie eerste helft speelt verwacht je minstens dezelfde ingesteldheid in de tweede helft. Maar alweer geen druk op de bal. Vooral Jali leek mij heel erg koud te hebben, en liep geen meter. Je komt meteen 1-2 achter en je doet gewoon geen moeite. De lange bal ja, maar dan moet hij zuiverder gespeeld worden.
En dat is nu net het probleem de laatste tijd : zuiverder spelen. Die passing mannen, wat is dat?
Verder heb ik er ook op gelet dat de interactie tussen vanhamel en de verdediging helemaal NIET goed zit. Hij blijft te vaak staan als een Lombaerts of Tomasevic hem verwachten te helpen. Daardoor moesten deze laatste twee veel te vaak een bal nog snel ontzetten in hoekschop of inworp. Hij wil ook te veel uitvoetballen met risico als een bal naar voor gewoon beter is.
Zo kom ik meteen aan het volgende heikel punt : naar voor voetballen. Jali en Siani (die verder een heel goeie match speelde, dat wel) passen al te vaak terug naar achter. Breien breien breien maar geen diepgang. (ik wil het nu niet over die assist hebben, hij had er drie meer kunnen steken). Ook de flanken : lopen naar voor, pas vragen, terugspelen. En weg aanval. En als je dan laag al onder druk komt, dan wordt t heel lastig.
Nu ja, t is over, en eigenlijk verdienen ze niet beter.
Om t met een cliche te zeggen : in de competitie kan het mathematisch nog, maar er zal toch wel wat moeten veranderen in spelstijl (niet in opstelling, die vind ik dan wel geslaagd, maar iedereen moet zijn job doen)
Inderdaad, die passing is ongelooflijk ergerlijk. Standard stoorde natuurlijk wel kort, maar het aantal onderschepte passes was ontelbaar. Ik heb wel de indruk dat Zivko stilaan in het systeem begint te passen, maar we missen in dit systeem wel diepgang op de flanken, waardoor er weinig goede voorzetten komen. En in het centrum zit alles dan ook potdicht.
En nog een puntje waar ik nog even over wil zagen: Waarvoor dient extra speeltijd eigenlijk als je het als winnende team toch 3,5 van de 4 minuten het spel kan stilleggen? De scheidsrechters zouden in dat geval élke seconde tijdwinnen moeten verdubbelen en desnoods 10 minuten overspelen! Dan zou het niet lang duren voor de mentaliteit bij het soort ploegen als Standard zou wijzigen.
Keun Wrote:Bjelica was de grootste ramp van heel de ploeg .... niets lukte , sprong zelfs niet bij het eerste doelpunt
Tegen Mechelen was hij ook al een ramp .... eerst bij één van de beste nu één van de slechtste wie kan nog volgen ?
Over heel t seizoen gezien is hij tot nu zowat de meest constante speler op niveau. Dus ik kan wel volgen dat hij eens een paar mindere matchen speelt. Ik heb ook al eens een mindere dag op mijn werk.
Keun Wrote:Bjelica was de grootste ramp van heel de ploeg .... niets lukte , sprong zelfs niet bij het eerste doelpunt
Tegen Mechelen was hij ook al een ramp .... eerst bij één van de beste nu één van de slechtste wie kan nog volgen ?
Over heel t seizoen gezien is hij tot nu zowat de meest constante speler op niveau. Dus ik kan wel volgen dat hij eens een paar mindere matchen speelt. Ik heb ook al eens een mindere dag op mijn werk.
Yves wil bij Gent in de wintermercado middenvelders met meer "body". Hij wilde dat ook reeds bij KV maar kreeg die niet. (artikel internet). In de match tegen Mechelen en Standard viel het wel op dat we "body" mankeren, vooral als we iets moeten "forceren".
Strangeloaper Wrote:Yves wil bij Gent in de wintermercado middenvelders met meer "body". Hij wilde dat ook reeds bij KV maar kreeg die niet. (artikel internet). In de match tegen Mechelen en Standard viel het wel op dat we "body" mankeren, vooral als we iets moeten "forceren".
Is toch al lang duidelijk dat Yves amper inspraak had in de transfers. Gelukkig dat ie Capon en Marusic heeft gekregen.