Strangeloaper Wrote:Yves wil bij Gent in de wintermercado middenvelders met meer "body". Hij wilde dat ook reeds bij KV maar kreeg die niet. (artikel internet). In de match tegen Mechelen en Standard viel het wel op dat we "body" mankeren, vooral als we iets moeten "forceren".
Is toch al lang duidelijk dat Yves amper inspraak had in de transfers. Gelukkig dat ie Capon en Marusic heeft gekregen.
Blijft ieder jaar zelfde liedje .... devroe blijft de grote baas en de rest moet het doen met ZIJN aankopen .....
Strangeloaper Wrote:Yves wil bij Gent in de wintermercado middenvelders met meer "body". Hij wilde dat ook reeds bij KV maar kreeg die niet. (artikel internet). In de match tegen Mechelen en Standard viel het wel op dat we "body" mankeren, vooral als we iets moeten "forceren".
Is toch al lang duidelijk dat Yves amper inspraak had in de transfers. Gelukkig dat ie Capon en Marusic heeft gekregen.
Blijft ieder jaar zelfde liedje .... devroe blijft de grote baas en de rest moet het doen met ZIJN aankopen .....
denk ik ook, hoewel Marc Coucke wellicht niet vrijuit gaat hé, Proto, Lombaerts, .. zijn zeker prestigetransfers van de voorzitter. Hopelijk heeft ie nu z'n lesje geleerd na alles wat voorbije tijd gebeurd is. Want de geruchten over het moeien met opstellingen is ook niet van gisteren hé.
Zou mij niet verwonderen dat onze voorzitter zich moeit let de opstelling of bepaalde spelers wil laten spelen. Hij stond naast mij dinsdag in de C en had een zware voorkeur voor Gano en had het dan niet voor zivkovic . Kon het toch laten om hem tegen te spreken en mijn voorkeur voor zivkovic uur te spreken en zijn werkkracht te prijzen Iets wat onze paniek aankoop duidelijk niet heeft.
BARTMAN Wrote:Zou mij niet verwonderen dat onze voorzitter zich moeit let de opstelling of bepaalde spelers wil laten spelen. Hij stond naast mij dinsdag in de C en had een zware voorkeur voor Gano en had het dan niet voor zivkovic . Kon het toch laten om hem tegen te spreken en mijn voorkeur voor zivkovic uur te spreken en zijn werkkracht te prijzen Iets wat onze paniek aankoop duidelijk niet heeft.
Ik vang ook wel es iets op via sponsors of mensen die dicht bij de club staan. Met alle respect, maar blijkbaar is Marc Coucke zijn voetbalkennis niet om over naar huis te schrijven. Waarom is ie fan van Gano? Omdat ze 2,5 miljoen hebben betaald. Dus die moet spelen in de ogen van de voorzitter. Zo simpel is het. Bepaalde spelers die op de bank zitten is kapitaalsvernietiging. Vind het dan wel verwonderlijk dat ie Zivkovic niet graag ziet, toch ook eentje waaraan ze kunnen verdienen. Blijkbaar heeft Custovic na de match openlijk onder z'n voeten gekregen van de voorzitter in de business; in het zicht van de sponsors.
Waarom die problematiek binnen KVO !!!
Zivkovic en Gano in de spits en Musona of Canesin op de 10.
Akpala brave jongen, modelprof en goeie mentaliteit maar als basisspeler vind ik hem echt over zijn hoogtepunt.
Mij moet je toch even uitleggen hoe de posities waren ingevuld na de vervanging van Bjelica. Ben ik nu alleen die dacht dat op de verdedigers na zo wat iedereen wat door elkaar liep ?
Heb ook zo de indruk dat iemand bepaalde afspraken maakt die dan niet op papier staan. Zo ontstaan toch vervelende situaties. Ook bepaalde perslui delen blijkbaar die mening.
DEVROE de grote baas ?? Komaan zeg : hoe kan je dat vandaag nog zeggen? Hij is het nooit geweest en hij zal het nooit worden. De bemoeienis van MC op alle domeinen is totaal.
Turbof Wrote:Is toch al lang duidelijk dat Yves amper inspraak had in de transfers. Gelukkig dat ie Capon en Marusic heeft gekregen.
DEVROE de grote baas ?? Komaan zeg : hoe kan je dat vandaag nog zeggen? Hij is het nooit geweest en hij zal het nooit worden. De bemoeienis van MC op alle domeinen is totaal.
Waarop baseer je die stelling? Is dat een buikgevoel of heb je interne info? Mocht MC in al zijn bedrijven zich op alle niveaus bemoeien, zou het nogal een boeltje zijn, denk ik dan. Dat hij in de tribune al eens een voorkeur voor bepaalde speler heeft, kan ik wel geloven. Maar misschien is het niet erg verstandig van hem om dat met de omstaanders te delen. Zo zie je dat zijn volksheid ook wel eens tegen zich kan keren. En mocht (mocht!) het zo zijn dat hij publiekelijk de trainer aanvalt, lijkt me dit al helemaal dom.
Ook onder Fredje was dat al een manco. Als het voetballend niet lukt kunnen we het niet forceren door er de beuk in te gooien.
We zijn ondertussen ook een aantal spelers kwijt die met een flits het verschil maken, waardoor we een middelmatige ploeg werden die moet zorgen om vooral niet in de degradatiezone te belanden. Dan zouden we het heel moeilijk krijgen.
BARTMAN Wrote:Zou mij niet verwonderen dat onze voorzitter zich moeit let de opstelling of bepaalde spelers wil laten spelen. Hij stond naast mij dinsdag in de C en had een zware voorkeur voor Gano en had het dan niet voor zivkovic . Kon het toch laten om hem tegen te spreken en mijn voorkeur voor zivkovic uur te spreken en zijn werkkracht te prijzen Iets wat onze paniek aankoop duidelijk niet heeft.
Ik vang ook wel es iets op via sponsors of mensen die dicht bij de club staan. Met alle respect, maar blijkbaar is Marc Coucke zijn voetbalkennis niet om over naar huis te schrijven. Waarom is ie fan van Gano? Omdat ze 2,5 miljoen hebben betaald. Dus die moet spelen in de ogen van de voorzitter. Zo simpel is het. Bepaalde spelers die op de bank zitten is kapitaalsvernietiging. Vind het dan wel verwonderlijk dat ie Zivkovic niet graag ziet, toch ook eentje waaraan ze kunnen verdienen. Blijkbaar heeft Custovic na de match openlijk onder z'n voeten gekregen van de voorzitter in de business; in het zicht van de sponsors.
Als dat echt zo is ? Is mc wel verkeerd bezig ! Voorzitter of niet , dit doe je niet voor de sponsors goed gezind te stellen !
Al heeft mc gelijk , dit doe je onder vier ogen .... punt uit
Lucje Wrote:Waarom die problematiek binnen KVO !!!
Zivkovic en Gano in de spits en Musona of Canesin op de 10.
Akpala brave jongen, modelprof en goeie mentaliteit maar als basisspeler vind ik hem echt over zijn hoogtepunt.
Mij moet je toch even uitleggen hoe de posities waren ingevuld na de vervanging van Bjelica. Ben ik nu alleen die dacht dat op de verdedigers na zo wat iedereen wat door elkaar liep ?
Heb ook zo de indruk dat iemand bepaalde afspraken maakt die dan niet op papier staan. Zo ontstaan toch vervelende situaties. Ook bepaalde perslui delen blijkbaar die mening.
Volledig akkoord....iedereen liep door elkaar na vervangingen.gaf niet echt de indruk dat er duidelijke instructies waren.