12-25-2017, 03:14 AM
Misschien waar
Alhoewel kranten en ontslagen trainers ALTIJD de waarheid (??????????????) vertellen vraag ik mij af waarom Custovic , die toch op de hoogte moet geweest zijn , dan toch de trainersjob aanvaard heeft , temeer hij kon meegaan met Vanderhaeghe naar Gent .Daarbij vertelde Yves , ik denk een 2-tal weken terug , dat hij zich in de rug geschoten voelde door Custovic omdat er reeds met hem onderhandelt werd over zijn opvolging .
MC is een zakenman en heeft er alle belang bij dat zijn ploeg goed speelt voor DE MEERWAARDE VAN ZIJN SPELERS of m.a.w. mindere spelers opstellen ende ploeg slecht laten spelen vermindert de waarde van zijn spelers en zijn eigen portemonnee .
Dat hij absoluut wilde dat Lombaerts speelde tegen de wil van Yves in heeft reeds zijn nut bewezen .
chuki Wrote:ex trainer Vanderhaeghe over de messias van Anderlecht en ex KVO
Marc Coucke heeft de macht gegrepen bij Anderlecht. En dus rest de vraag: hoe gaat Hein Vanhaezebrouck omgaan met zijn nieuwe sterke man? Want er zouden al eens wat problemen zijn geweest op dat gebied.
"De bemoeienis van Coucke op sportief vlak bij zijn KV Oostende ging steeds verder, tot de situatie voor de trainers onwerkbaar werd. Als Vanderhaeghe er al gek van werd, wat wordt dat dan straks met Hein Vanhaezebrouck?", vraagt men zich af in Het Laatste Nieuws.
Levieten gelezen
Volgens de krant zijn er voorbeelden genoeg: "Custovic werd een uur lang de levieten gelezen voor de ogen van sponsors en bestuursleden om Gano op de bank te zetten. Het was de laatste maanden schering en inslag.
"Sms'jes twee uur voor de wedstrijd, spelers die niet meer mogen opgesteld worden... Vanderhaeghe wordt er gek van. Tot hij uiteindelijk wordt ontslagen, kan hij niet langer zijn ding doen als coach."
Read more: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l...z52CT2CA7v
Alhoewel kranten en ontslagen trainers ALTIJD de waarheid (??????????????) vertellen vraag ik mij af waarom Custovic , die toch op de hoogte moet geweest zijn , dan toch de trainersjob aanvaard heeft , temeer hij kon meegaan met Vanderhaeghe naar Gent .Daarbij vertelde Yves , ik denk een 2-tal weken terug , dat hij zich in de rug geschoten voelde door Custovic omdat er reeds met hem onderhandelt werd over zijn opvolging .
MC is een zakenman en heeft er alle belang bij dat zijn ploeg goed speelt voor DE MEERWAARDE VAN ZIJN SPELERS of m.a.w. mindere spelers opstellen ende ploeg slecht laten spelen vermindert de waarde van zijn spelers en zijn eigen portemonnee .
Dat hij absoluut wilde dat Lombaerts speelde tegen de wil van Yves in heeft reeds zijn nut bewezen .