Turbof Wrote:Zelfs van een overname moet die circusclown een spelletje maken met zijn tweets en show tijdens gouden schoen. Triestig.
Dat is wat men noemt de show stellen ( en met voorbedachte rade).
Wat mij het meest chokeert is zijn wens voor zaterdag : dat de beste wint ! Voor iemand die pretenderd supporter van kvo te zijn sinds meer dan 40 jaar en die toch nog altijd voorzitter is, is dat toch de top van de kunst van je jas omdraien !
Turbof Wrote:Zelfs van een overname moet die circusclown een spelletje maken met zijn tweets en show tijdens gouden schoen. Triestig.
Dat is wat men noemt de show stellen ( en met voorbedachte rade).
Wat mij het meest chokeert is zijn wens voor zaterdag : dat de beste wint ! Voor iemand die pretenderd supporter van kvo te zijn sinds meer dan 40 jaar en die toch nog altijd voorzitter is, is dat toch de top van de kunst van je jas omdraien !
Idd ...zo denk ik er ook over , van kindsaf kvo supporter.. me voeten ja , het is carnaval en de maskers vallen af !!
Blijkbaar was deze berichtgeving onjuist en is het dus Callant geworden. "Dat de beste moge winnen" vond ik ook wel een opmerkelijke quote gisterenavond. Dat het maar vlug maart is. En al de vedetten mee met de clown. Investeer eens meer in die jeugd. Daar hoorden we niets over in KVO 3 punt 0.
Ik blijf erbij : bedankt Marc voor alles wat je ons gegeven hebt. Ook de keuze van je opvolger is geniaal ! Een KVO-sup in hart en nieren, een echte kustboy, jarenlang sponser en iemand met een realistische visie, en geen vreemden !!! De vele negatievelingen op dit forum kunnen zich nu opmaken om hem bij zijn afscheid tegen STVV eens deftig uit te jouwen en hun gal uit te spuwen voor al wat hij voor KVO betekend heeft ! laat jullie maar gaan, en hoelang zal het duren vooraleer ze onze nieuwe voorzitter met de grond gelijk maken...aan het werk gasten !