11-24-2018, 09:56 PM (This post was last modified: 11-24-2018, 10:04 PM by jantje.)
de bruggelingsjes zijn KVO naar de kl*ten aan het helpen
nog eventjes geduld en we zitten in 1B
noaste weeke verliezen in Waregem en Eupen wint tegen Beveren en we staan 13de
en dan komt de laatste Lokeren voordat we naar Standard en Genk moeten
(11-24-2018, 09:56 PM)jantje Wrote: de bruggelingsjes zijn KVO naar de kl*ten aan het helpen
Zit nog altijd zeer weinig vooruitgang in de ploeg. Opbouw verloopt zeer traag omdat men zelden een vrije ploegmaat heeft als men een bal krijgt aangespeeld. Qua systeem en automatismen zit het dus nog niet goed.
En de spitsen zijn echt allemaal slecht. Fashion heeft een versnelling, maar voetbalverstand en overzicht helemaal niet. Zivkovic was terug zeer slecht en zou beter wat minder kankeren op z’n ploegmaats als hij zelf zo speelt.
11-25-2018, 02:34 AM (This post was last modified: 11-25-2018, 02:44 AM by gintonic.)
(11-24-2018, 11:33 PM)ratatouille Wrote: Het is een wonder dat we met dergelijk ellendig voetbal nog 6 loepzuivere kansen konden versieren.
6 loepzuivere kansen waarvan 5 verprutst door 1 en dezelfde mutten. Kwaad worden heeft geen zin zegt Verheyen. Als de "jeugd" het niet kan, wordt het tijd dat De Sutter fit geraakt, want voor je het beseft sta je laatste.. Het dringt echt niet door he....
Ik ga echt niet mee in de negatieve energie hier. We krijgen zes loepzuivere kansen, das echt niet weinig hoor voor match in eerste klasse. Je kunt dus niet zeggen dat we slecht speelden. Je kunt wel zeggen dat we slechte spitsen hebben. Was zivkovic niet beter dan dimata ? Bij de scholieren misschien? Waarom sommigen hier wijzen richting verheyen is me een raadsel.
We moeten super realistisch zijn in onze verwachtingen want de financiële basis is toch niet echt gerustgevend.
Maar ik denk wel dat gert met die spelers beter moet kunnen en een goed voorbeeld zijn de matchen tegen Beveren en lokeren waar we niet tegen gewonnen hebben terwijl die hun kern echt wel zwakker is dan de onze.
Gelijk hoe op naar de volgende match en onze ploeg blijven steunen
(11-25-2018, 03:47 AM)Turbof Wrote: Ik ga echt niet mee in de negatieve energie hier. We krijgen zes loepzuivere kansen, das echt niet weinig hoor voor match in eerste klasse. Je kunt dus niet zeggen dat we slecht speelden. Je kunt wel zeggen dat we slechte spitsen hebben. Was zivkovic niet beter dan dimata ? Bij de scholieren misschien? Waarom sommigen hier wijzen richting verheyen is me een raadsel.
1. De man moet het inderdaad doen met de spelers, waarover hij beschikt...
2. In het begin van de competitie haalden we misschien meer punten dan we verdienden... God zij dank.
Nu krijgen we blijkbaar minder dan we verdienen... en komen we stilaan in de gevarenzone!
In het beste geval wordt het heel het seizoen bibberen en met de hakken over de sloot, tenzij we tiijdens de wintermercato de speler(s) kunnen halen, die we nodig hebben en de speler(s) kunnen verkopen of verhuren, die overbodig zijn of niet passen in het spelsysteem van ons trainersduo.
11-25-2018, 08:48 AM (This post was last modified: 11-25-2018, 08:50 AM by Keun.)
(11-24-2018, 10:05 PM)Socrates Wrote:
(11-24-2018, 09:56 PM)jantje Wrote: de bruggelingsjes zijn KVO naar de kl*ten aan het helpen
Ik wist niet dat Zivkovic een bruggeling was
Idd zivko verkloot het ... maar de bruggelingen zetten wel de ploeg de manier van spelen
Het trekt echt op de ballen !! We zien gewoon geen voetbal meer dat is het probleem met ze 1 spits vooraan en hebben de spelers niet om het systeem te spelen dat Samson en Gert wilt
En hij blijft bij ze standpunt ...zo blijven we en gaan we verder spelen ....man man
Capon moet steeds door schuiven naar voor .... tegen dat we 45 min ver zijn zit hij op ze tandvlees
Die milovic had Lood in ze schoenen gestoken denk ik ...enz...
We komen 1-0 voor en je zie ons gewoon terug kruipen....betonvoetbal noem ik dat
daarvoor koopt een mens geen abo incl play off 1 !!