(05-09-2019, 06:49 AM)Keun Wrote: Heb gehoord dat de abo verkoop echt tegenvalt en vele nog afwachten.....
Was te denken maar paar gerichte aankopen en vooral ook paar miskopen van de hand doen zou mss nog de boel kunnen keren
Hier onderscheiden supporters zich van toeschouwers.
Blijft men zijn club steunen als het moeilijk gaat of wacht/haakt men af?
Arm KVO.
Gaston,
Inderdaad!!!
Voor dat laatste jaar in toen nog 2e. Nationale en de verrassende promotie naar 1e. Nationale had KVO nauwelijks nog supporters. Laat staan toeschouwers, want die kwamen er dan al jaren niet meer...
Ik kan maar hopen dat de nieuwe Voorzitter onze club weer op het juiste spoor krijgt, want anders ziet het er niet erg goed uit voor het voetbal in Oostende.
Als ik lees hoeveel (zichzelfnoemende) supporters er genoeg van hadden na vorig jaar op facebook, vrees ik ook wel voor flink wat beenruimte in de C. Maar goed, liever met minder supporters, maar wel wat meer plezier volgend seizoen.
Trouwens, ik verlengde ook pas gisteren, dus de echte balans zal pas na de omwisselperiode kunnen gemaakt worden denk ik.
Hopelijk leest Orlans hier mee, we zoeken een hoofdsponsor...
Iemand al de buurman van ons stadion al eens bezocht? Vastgoed Degroote??
Ze hebben de grond van de oude hotelschool gekocht en willen er een prestige project.
Waarom niet "SKYTOWERS by Degroote" als hoofdsponsor??
Of Skytowers Oostende...
Dus al een tweede inkomende transfer na onze trainer
Goed zo KVO!
Op 20 Mei is er dus de praatavond met de voorzitter en Orlans.
Voor diegenen die er niet kunnen zijn, mogen we rekenen op een klein verslagje van diegene die zich wel kunnen vrijmaken.(Keun, Jantje, Ward, etc)
Toch es benieuwd wat de voorzitter zal antwoorden op de vraag van de leegloop van KVO.
Hopelijk spreekt de voorzitter en zit Orlans niet alles voor te kauwen.
Positief dat de voorzitter de vorige match toch naar beneden is gekomen om de spelers/staf te groeten.