Net interview met de trainer gezien en zijn stijl spreekt me wel aan. Rustig, bescheiden, intelligent en een duidelijke visie. Hopelijk pikken de spelers dit nu op.
(07-05-2019, 12:15 PM)kavéé Wrote: Net interview met de trainer gezien en zijn stijl spreekt me wel aan. Rustig, bescheiden, intelligent en een duidelijke visie. Hopelijk pikken de spelers dit nu op.
(07-05-2019, 12:15 PM)kavéé Wrote: Net interview met de trainer gezien en zijn stijl spreekt me wel aan. Rustig, bescheiden, intelligent en een duidelijke visie. Hopelijk pikken de spelers dit nu op.
07-05-2019, 09:17 PM (This post was last modified: 07-05-2019, 09:23 PM by jantje.)
trainer predikt aanvallend spel, doch wil toch 20 à 30 minder tegendoelpunten
ben benieuwd naar zijn systeem ,
aangezien we genoeg middenvelders hebben en amper afwerkende spitsen
een 3-5-2 ??
met Canesin en Vargas vooraan en Palaversa die diepe ballen verstuurd
kick and rush , zie dat ook liever dan van die bange wezels die 9 op de 10 passen naar achter geven
en van die 9 zijn er dan nog 5 naar de tegenstander , waardoor deze dan in de aanval gaan
vorig seizoen genoeg aan geërgerd, ze kwamen aan de 16 en in plaats van te schotten op goal
een pas terug naar eigen doelgebied , om zot van te komen
opbouwend voetbal noemen ze dat dan
4 keer naar elkaar passen voordat er 5 meter vooruit gespeeld wordt
Perfect verwoord jantje..... Als er ook maar één iets was waar ik me aan erger de was het die passen achteruit en steeds naar de keeper
Denk dat de trainer wel wil een systeem spelen maar ga daar toch wel materiaal voor handen moeten hebben tot vandaag zijn we toch nog redelijk veraf volgens mij
07-06-2019, 07:15 AM (This post was last modified: 07-06-2019, 09:28 AM by jantje.)
(07-06-2019, 06:10 AM)Keun Wrote: Perfect verwoord jantje..... Als er ook maar één iets was waar ik me aan erger de was het die passen achteruit en steeds naar de keeper
Denk dat de trainer wel wil een systeem spelen maar ga daar toch wel materiaal voor handen moeten hebben tot vandaag zijn we toch nog redelijk veraf volgens mij
ze gaan misschien wachten tot eind augustus , om te zien wie de meeste doelpunten maakt
remember Gano
misschien dat we Gano terug kunnen gaan huren ?
aangezien Clement nu toch weg is bij Genk ,
en Gano zal wel niet de vervanger van Wesley worden bij Club
niettegenstaand Clement een oog had voor Zinho
en Genk wil Gano terug weg
Gano was altijd beter dan Guri, die scoorde er hier toch een paar meer