(07-10-2019, 01:22 PM)Gaston Wrote: Allez de matchfixers gaan vrijuit. Niet onverwacht.
Klopt (nog) niet echt. Ze degraderen niet, ze kunnen nog altijd een andere straf krijgen.
Als ze pakweg 24 strafpunten (het maximum) krijgen, spelen ze dit dit seizoen wel in eerste, maar zijn ze een vogel voor de kat.
(07-10-2019, 01:22 PM)Gaston Wrote: Allez de matchfixers gaan vrijuit. Niet onverwacht.
Klopt (nog) niet echt. Ze degraderen niet, ze kunnen nog altijd een andere straf krijgen.
Als ze pakweg 24 strafpunten (het maximum) krijgen, spelen ze dit dit seizoen wel in eerste, maar zijn ze een vogel voor de kat.
Ik denk ( maar wie ben in ik ) dat het niet zo erg zal worden.
Er zal wel iets volgen.
Het BAS heeft beslist volgens de letter van het verouderde reglement en heeft daar alle recht toe.
De bond zit vol met mensen die hoge studies gedaan hebben en dan krijgen we dit.
Toch niet te geloven.
Uitstel van de start ?
Dat denk ik niet.
Het BAS heeft van die rechter in Brussel nog 2 weken voor een volledige uitspraak.
Is gewoon natrappen van Germinal Ekeren Wilrijk Boom beerschot.
Zal volgens de regels wel de correcte ‘straf’ zijn, maar het is toch schandalig dat een ploeg die wilde omkopen er zo goedkoop vanaf komt. Ze worden dan nog gestraft in competities waarin ze (hopelijk) niet hebben omgekocht en niet in de competitie waarin ze wel aan omkoping hebben gedaan. Dat ze bij de bond maar eens werk maken van hun reglement.
Kunnen we een sponsor vinden die ons in de C gratis witte handschoenen kan geven op 24/08 tegen KVM?
Kwestie om onze propere handen eens te tonen...lol