12-01-2019, 07:27 PM
En Coucke reageert als volgt op hetgeen is gebeurd : https://sporza.be/nl/2019/12/01/marc-cou...nderlecht/
(12-01-2019, 11:15 PM)gintonic Wrote: kHeb dat interview op radio 1 eens grondig beluisterd.. kan me niet ontdoen van de indruk dat Coucke het moeilijker had met het feit dat hij zich niet welkom voelde en hier en daar wat stekken kreeg dan met het feit dat anderlecht verloren heeft. En dan denk ik in mijn naieviteit wel eens verdomme kerel je had toch beter gewoon hier gebleven.... Hij klonk inderdaad ongelukkigHier was leute en plezier ....stond op de toog te dansen , maakte eigen songs ...strips enz...
(12-02-2019, 09:34 AM)Keun Wrote:(12-01-2019, 11:15 PM)gintonic Wrote: kHeb dat interview op radio 1 eens grondig beluisterd.. kan me niet ontdoen van de indruk dat Coucke het moeilijker had met het feit dat hij zich niet welkom voelde en hier en daar wat stekken kreeg dan met het feit dat anderlecht verloren heeft. En dan denk ik in mijn naieviteit wel eens verdomme kerel je had toch beter gewoon hier gebleven.... Hij klonk inderdaad ongelukkigHier was leute en plezier ....stond op de toog te dansen , maakte eigen songs ...strips enz...
Winnen of verliezen het was feest
Niks moest alles kon ...mc werd op handen gedragen door gans kvo ...stond in de c2 tss ons
hij was één van ons en dan steek je mes in de rug als het wat minder ging
Mc ze enige fout ..... hij nam Devroe als vertrouwens persoon
daar liep het al mis van in het begin ....Devroe heeft ons veel geld gekost en weinig opgeleverd
Waar is al dat geld van de transfers ?????
Devroe ging naar Anderlecht en daar de grote mr worden en nam mc mee in ze verhaal
Bekijk ze nu eens samen
(12-02-2019, 06:12 PM)pinanti Wrote:Strip verhalen Ale verhaal is maar bij eentje gebleven(12-02-2019, 09:34 AM)Keun Wrote:(12-01-2019, 11:15 PM)gintonic Wrote: kHeb dat interview op radio 1 eens grondig beluisterd.. kan me niet ontdoen van de indruk dat Coucke het moeilijker had met het feit dat hij zich niet welkom voelde en hier en daar wat stekken kreeg dan met het feit dat anderlecht verloren heeft. En dan denk ik in mijn naieviteit wel eens verdomme kerel je had toch beter gewoon hier gebleven.... Hij klonk inderdaad ongelukkigHier was leute en plezier ....stond op de toog te dansen , maakte eigen songs ...strips enz...
Winnen of verliezen het was feest
Niks moest alles kon ...mc werd op handen gedragen door gans kvo ...stond in de c2 tss ons
hij was één van ons en dan steek je mes in de rug als het wat minder ging
Mc ze enige fout ..... hij nam Devroe als vertrouwens persoon
daar liep het al mis van in het begin ....Devroe heeft ons veel geld gekost en weinig opgeleverd
Waar is al dat geld van de transfers ?????
Devroe ging naar Anderlecht en daar de grote mr worden en nam mc mee in ze verhaal
Bekijk ze nu eens samen
Was hij aan het strippen ?? Zou een mooi gezicht geweest zijn !!
Zijn fout was ook dat hij luisterde naar zijn vrouw : " Koop eens Anderlecht , schatje " Echt waar !
Vrouwen, .....
Sorry voor het " Dag Allemaal " niveau.
(12-02-2019, 07:13 PM)gintonic Wrote: Als ik mij goed herinner was het Coucke die aan zijn vrouw vroeg "gaan we ons nog eens in een avontuur storten" en niet omgekeerd. Laat je persoonlijke ervaringen met vrouwen hierbuiten aub pinanti :p