ik weet niet wat ik moet denken
aan één kant, als ze Europees voetbal willen, is het misschien te begrijpen dat ze een meer ervaren trainer aanstellen.
Iemand met meer kennis buiten Belgie ( Ik weet niet hoe dat met Fred gesteld is )
een grotere ploeg , met veel sponsers , wil misschien ook een grote naam als T1
een grote naam trekt ook meer aandacht, misschien ook goed voor inkomsten kwa sponsering ????
tja, wa moeten we denken ? wordt Piwie wel aan de deur gezet ??
misschien spelen ze met het gedacht dat hij T2 zou worden , ipv......
maar wil onze trainer een stapje achteruit zetten , nu hij toch een volwaardige T1 geweest is
in voetbalmagazine kon ik lezen, dat Renders onze trainer nog naar Lokeren ziet gaan , als Maes ginder vertrekt
spelen ze daar op in ?
tja ..... achter die schermen gebeurd zoveel
zijn Piwie zijn eisen te hoog ? kwa nieuwe versterkingen ???
denk ik niet , als ze de lat hoger leggen, moet er kwaliteit bij komen.
Als Piwie op links versterking vraagt, en ze komen af met twee rechtse ???? ( Vandendriesche en Loemba )
Als hij een sterke midvoor vraagt , type Depoitre , en hij krijgt een Blazevic ???????
tja, niemand kon voorspellen dat Ruytinx zijn OHL niveau niet zou halen, en Couly niet de verwachte 10 doelpunten zou scoren.
wat , waar of waarom liep het fout ? of waren de verwachtingen op een gegeven moment..... gewoon véél te hoog
één vraag ; wie past er in het rijtje
Coucke - Orlans - Devroe ......... ....... Ceulemans ??? Leekens ??? Sollied ??? .... Gerets
denk even terug in de tijd
en zei Gerets onlangs niet, dat de tijd gekomen was , om aan vissen te denken
waar zou hij beter zitten dan in een weireldploegsje met een visserslied
en aan de zee in een nieuwbouw appartementje op loopafstand van de vismijn
aan één kant, als ze Europees voetbal willen, is het misschien te begrijpen dat ze een meer ervaren trainer aanstellen.
Iemand met meer kennis buiten Belgie ( Ik weet niet hoe dat met Fred gesteld is )
een grotere ploeg , met veel sponsers , wil misschien ook een grote naam als T1
een grote naam trekt ook meer aandacht, misschien ook goed voor inkomsten kwa sponsering ????
tja, wa moeten we denken ? wordt Piwie wel aan de deur gezet ??
misschien spelen ze met het gedacht dat hij T2 zou worden , ipv......
maar wil onze trainer een stapje achteruit zetten , nu hij toch een volwaardige T1 geweest is
in voetbalmagazine kon ik lezen, dat Renders onze trainer nog naar Lokeren ziet gaan , als Maes ginder vertrekt
spelen ze daar op in ?
tja ..... achter die schermen gebeurd zoveel
zijn Piwie zijn eisen te hoog ? kwa nieuwe versterkingen ???
denk ik niet , als ze de lat hoger leggen, moet er kwaliteit bij komen.
Als Piwie op links versterking vraagt, en ze komen af met twee rechtse ???? ( Vandendriesche en Loemba )
Als hij een sterke midvoor vraagt , type Depoitre , en hij krijgt een Blazevic ???????
tja, niemand kon voorspellen dat Ruytinx zijn OHL niveau niet zou halen, en Couly niet de verwachte 10 doelpunten zou scoren.
wat , waar of waarom liep het fout ? of waren de verwachtingen op een gegeven moment..... gewoon véél te hoog
één vraag ; wie past er in het rijtje
Coucke - Orlans - Devroe ......... ....... Ceulemans ??? Leekens ??? Sollied ??? .... Gerets
denk even terug in de tijd
en zei Gerets onlangs niet, dat de tijd gekomen was , om aan vissen te denken
waar zou hij beter zitten dan in een weireldploegsje met een visserslied
en aan de zee in een nieuwbouw appartementje op loopafstand van de vismijn