Keun Wrote:Ik gok dan eerder op Leekens , Danny Verlinde of lycke , en mss Hoefkens als physical trainer
Wat gebeurd er met t2 wie zou dat worden ??
Als het Leekens word alvast grote eer voor piwie om hem te laten vervangen door ex bondscoach , vele mogen hem mss niet maar ik persoonlijk vind hem 1 van de betere ...juist ze leeftijd zit wat tegen
als het Georges wordt , dan hopelijk met de clausule in zijn contract , als hij zelf opstapt na 90% , dat ze hem niet moeten betalen
mss hoefkens ? Vanessa ??
hadden ze dan niet beter Piwie als physical trainer gehouden , hij weet wat ze kunnen , hij leert ze vechten
Lycke is pas opgestapt bij Koksijde , zou hij al voorkennis gehad hebben
05-04-2015, 12:46 PM (This post was last modified: 05-04-2015, 12:48 PM by Keun.)
jantje Wrote:
Keun Wrote:Ik gok dan eerder op Leekens , Danny Verlinde of lycke , en mss Hoefkens als physical trainer
Wat gebeurd er met t2 wie zou dat worden ??
Als het Leekens word alvast grote eer voor piwie om hem te laten vervangen door ex bondscoach , vele mogen hem mss niet maar ik persoonlijk vind hem 1 van de betere ...juist ze leeftijd zit wat tegen
als het Georges wordt , dan hopelijk met de clausule in zijn contract , als hij zelf opstapt na 90% , dat ze hem niet moeten betalen
mss hoefkens ? Vanessa ??
hadden ze dan niet beter Piwie als physical trainer gehouden , hij weet wat ze kunnen , hij leert ze vechten
Lycke is pas opgestapt bij Koksijde , zou hij al voorkennis gehad hebben
Idd jantje ,piwie zou de beste physical trainer zijn ...maar voor piwe ist mss beter dat hij wat ervaring opdoet bij ander ploeg om dan terug Leekens te vervangen als hij aan ze 90% zit
Volgens de laatste geruchten zou het Leekens zijn moet enkel nog bevestigd worden