zoals te zien is op de essevee website hebben die speciaal voor de bekerfinale een heel nuttige en duidelijk fanguide gemaakt (PDF formaat) van een 12 tal bladzijden .
Hopelijk is KVO ook bezig met zo iets te maken om dan op de KVO site te plaatsen .
13000 is wel al een mooi aantal, dubbel zoveel als in een thuismatch. Hopelijk kunnen we nog aan 15000 raken, al zullen er nu wel niet veel meer bijkomen?
*4got* Wrote:Kan iemand mij eens de reden zeggen van de weerkerende verwijzing naar Ljubljana?
Is gebaseerd op een uitspraak van Coucke die in het begin toen hij de Europese ambities toelichtte van KVO zich liet ontvallen: "Mijn droom is om ooit eens met KVO Europees te spelen in Ljubljana".
Verwijzend dat je in een Europese voorronde meestal speelt tegen een Oost-Europese club alla Dinamo Minsk, Qabala, BATE Borisov, Boekarest en ... Ljubljana.
03-16-2017, 08:27 AM (This post was last modified: 03-16-2017, 08:30 AM by santafab.)
tim2pin Wrote:
*4got* Wrote:Kan iemand mij eens de reden zeggen van de weerkerende verwijzing naar Ljubljana?
Is gebaseerd op een uitspraak van Coucke die in het begin toen hij de Europese ambities toelichtte van KVO zich liet ontvallen: "Mijn droom is om ooit eens met KVO Europees te spelen in Ljubljana".
Verwijzend dat je in een Europese voorronde meestal speelt tegen een Oost-Europese club alla Dinamo Minsk, Qabala, BATE Borisov, Boekarest en ... Ljubljana.
Idd en de voorzitter van Ljubljana heeft al gerepliceerd dat ze een niet te onderschatten ploeg zijn en dat we altijd welkom zijn om een oefenmatch te spelen... ;-)
Ze hebben alleszins een prachtig stadion ! http://www.info-stades.fr/uploads/stades...-62682.jpg