12-15-2017, 10:29 PM (This post was last modified: 12-15-2017, 10:32 PM by Lucje.)
Het is nu al een aantal wedstrijden dat er verkeerde keuzes gemaakt worden. Spitsen onbereikbaar, geen creativiteit in het middenveld behalve Siani. Lombaerts gelukkig beresterk achteraan. Hoe kan je nu tot scoren komen met de 3 defensieve middenvelders waarvan je dan ééntje op de 10 zet die geen voorzet in huis heeft. Özcan jongens moet die spelen of wat ?? Of denken ze die te verpatsen aan Besiktas misschien ??.
Mijnheer de trainer probeer aan te vallen aub, stel wat meer aanvallend ingestelde spelers op. Verlies je dan heb je tenminste nog iets geprobeerd of lef getoond. Maar de vele slechte wedstrijden beginnen zijn sporen na te laten. Heb medelijden met onze Iraniër die weende na zijn flater. We verliezen niet alleen door zijn mistasten maar door het bange wezel voetbal en verkeerde opstellingen. Dat je defensief speelt op verplaatsing tegen de topploegen, kan ik nog enigzins mee akkoord gaan. Maar met me alle respect tegen ploegen als Moeskroen of KV Mechelen gaat er bij mij niet in.