11-26-2018, 12:08 PM (This post was last modified: 11-26-2018, 12:44 PM by Gaston.)
(11-26-2018, 11:06 AM)Keun Wrote:
(11-26-2018, 10:45 AM)Gaston Wrote:
(11-25-2018, 02:33 PM)Keun Wrote: De spelers spelen aan de zelfde mentaliteit onze trainer in de dug out sta
Bijna zo tam als de toeschouwers in de tribunes bedoel je?
Eerste helft was idd zwak van support maar 2de helft vond ik na achterstand niet slecht
En trouwens altijd de schuld op de supporters steken is niet terecht ....wij betalen voor voetbal te zien , zij worden er dik voor betaald !!
Wat betreft het aanwijzen van wie "alle schuld" treft, wil ik allleen een spiegel voorhouden.
De support was volgens jou "niet slecht" na de achterstand?
Daar toon je dat je mild kunt zijn.
Voor mij moet het een heksenketel zijn als we bij achterstand naar de "kop" spelen.
De spelers moeten spelen, de coach moet coachen en de supporters moeten supporteren.
Persoonlijk vind ik niet dat de spelers te weinig inzet tonen en van mij moet de coach niet langs de lijn staan misbaar maken.
Als de supporters vinden dat het allemaal wat feller kan, dan moeten ze maar het goede voorbeeld geven.
Aanwezig zijn en mopperen bij een slechte pass of gemiste kans en je verstoppen achter die luttele 199 euro die je betaalde, dat vind ik flauw.
(11-26-2018, 11:06 AM)Keun Wrote: Deze winter in de koude dagen zal het nog minder worden als het zo verder ga , vele gaan roepen voor hun tv ....de schuld van de supporters zeker ?
Voor mij hoeft het niet zo nodig op tv, maar je kunt niet ontkennnen dat het zo zijn voordelen heeft.
Het grote verschil tussen de tribune en de woonkamer zit hem toch in de beleving en daar spelen supporters inderdaad een grote rol.
Als de supporters daadwerkelijk een belangrijke rol gaan spelen in de positieve ommekeer van een wedstrijd, dan krijg je pas echt waar voetbal in essentie om gaat. Samen iets bereiken om trots op te zijn.
Als ik ooit weg blijf zal het niet zijn omdat het spel niet mooi is, maar omdat de sfeer benedenmaats is.