06-07-2016, 12:05 PM
AUB, Devroe ! Geen Desutter, voldoet nergens meer...
dirk Wrote:Op de manier waarop sommige spelers ( vb. Berrier , Godeau , Milic , ...... en EL Ghanasy toen hij hier toekwam ) door de eigen supporters afgekraakt worden begrijp ik dat sommigen niet naar hier WILLEN komen .
Daarbij denken sommige clubs dat MC toch geld genoeg heeft enals KVO intresse heeft in een speler gaat de prijs omhoog . Vb. Proto mocht gratis weg maar niet naar KVO .
Andere spelers en hun managers gokken gewoon op hun vraagprijs en wachten in de hoop dat we zullen bijten in hun krankzinnige vraagprijs .
En wat het scouten betreft ; Ik denk wel dat Devroe , als hij een goede tip krijgt deze speler wel zal volgen of laten volgen .
Keun Wrote:Goed gezegd , Keun.dirk Wrote:Op de manier waarop sommige spelers ( vb. Berrier , Godeau , Milic , ...... en EL Ghanasy toen hij hier toekwam ) door de eigen supporters afgekraakt worden begrijp ik dat sommigen niet naar hier WILLEN komen .
Daarbij denken sommige clubs dat MC toch geld genoeg heeft enals KVO intresse heeft in een speler gaat de prijs omhoog . Vb. Proto mocht gratis weg maar niet naar KVO .
Andere spelers en hun managers gokken gewoon op hun vraagprijs en wachten in de hoop dat we zullen bijten in hun krankzinnige vraagprijs .
En wat het scouten betreft ; Ik denk wel dat Devroe , als hij een goede tip krijgt deze speler wel zal volgen of laten volgen .
Dus proto komt niet
vind wel beetje kort door de bocht wat je hier zegt ....dat spelers niet zouden willen komen omdat sommige supporters kritisch zijn op hen wekelijkse gebreken
Ik vind als het slecht is ...is het slecht en als speler moet je dat zelf ook weten maar als het goed is moeten we dat ook melden en volgens mij gebeurd dat ook
Je kan mss wel punt hebben dat ze meer willen omdat wij mc in huis hebben ... maar dat kan je dan van Gent , club , Anderlecht , standard enz .... ook zeggen
Waarom gaat een croizet dan naar Mechelen ipv van naar ons ?
een santini naar standard
Waarom trok een goedspelende ruiz weg naar niemandsland
Waarom vond bv. Kortrijk altijd goeie spelers voor weinig geld
Chevalier , santini, Roland , poulet , marusic.... niemand kende ze , dus goeie scouting !!!
Al deden we ook goeie zaken ( als goed is moeten we ook zeggen )
Thomasevic (gratis) vdd (gratis) bossaerts (gratis ) .....
carlo Wrote:Het nieuwsblad
KV Oostende dreigt grote sponsor te verliezen
Gisteren om 19:27 | Bron: BELGA
Als de problemen bij Optima uitdraaien op een faillissement, verliest KV Oostende een “vrij grote” sponsor. Optima is één van de zes à zeven belangrijkste sponsors van de club na hoofdsponsor Willems veranda’s. Dat zegt een woordvoerder van de voetbalclub.
“We wachten de situatie af”, luidt het in Oostende. “Als er inderdaad een faillissement komt, dan verliezen we een vrij groot sponsorcontract. We hebben echter behoorlijk wat sponsors om dat gat op te vullen.” Voor de bankzaken komt de club niet in de problemen, die zitten niet bij Optima.
Optima sponsort ook het prestigieuze tennistoernooi “Optima Open” in Knokke-Heist, dat dit jaar plaatsvindt van 13 tot 15 augustus. Het is niet duidelijk of dat evenement in het gedrang komt.