Musona leek me idd op. Rode kaart voor Jali leek me toch niet onterecht, raakte die speler van Zulte wel vol op de enkel, al denk ik niet dat het met opzet was.
Het was terug een aangename wedstrijd vandaag met een sublieme Musona. Die balcontrole bij z’n goal was fantastisch. Ook dat schot tegen de paal was een zeer mooie actie.
Idd, Musona man van de match, dolde met zijn tegenstanders. Minpunt de rode kaart van Jali, hem zullen we missen op Standard. Ozcan kan m.i. het niveau niet aan wegens te traag.
11-06-2017, 07:28 AM (This post was last modified: 11-06-2017, 07:28 AM by Turbof.)
Topprestatie met Musona, Bjelica en Capon als absolute uitblinkers. Als die eerste zo blijft spelen dan wordt het moeilijk om hem te houden. En zie je wel dat het ook gaat he zonder onze ' maestro ' berrier. Musona was altijd al de beste speler in dit team, nu komt hij weer op de voorgrond.
Ozkan geeft dan wel assist maar toch nog eens getoond dat ie voorlopig nog tekort komt. Weet iemand hoe het met de blessure van Michiel Jonckheere staat ? Hopelijk kunnen we snel weer op hem ook rekenen. Oerdomme fout van jali wel.
Zonder (pseudo) vedetten - geen ghanassy , berrier , Proto, gano - maar met een team spelers die voor elkaar knokken, daar kom.je al ver mee. Op papier hebben we weinig creativiteit in de ploeg maar we pakken wel negen op negen met tien goals gescoord. Grote verdienste ook wel van custovic.
Ook pluim voor de arbitrage trouwens. Drie juiste cruciale beslissingen gepakt.
Turbof Wrote:Topprestatie met Musona, Bjelica en Capon als absolute uitblinkers. Als die eerste zo blijft spelen dan wordt het moeilijk om hem te houden. En zie je wel dat het ook gaat he zonder onze ' maestro ' berrier. Musona was altijd al de beste speler in dit team, nu komt hij weer op de voorgrond.
Ozkan geeft dan wel assist maar toch nog eens getoond dat ie voorlopig nog tekort komt. Weet iemand hoe het met de blessure van Michiel Jonckheere staat ? Hopelijk kunnen we snel weer op hem ook rekenen. Oerdomme fout van jali wel.
Zonder (pseudo) vedetten - geen ghanassy , berrier , Proto, gano - maar met een team spelers die voor elkaar knokken, daar kom.je al ver mee. Op papier hebben we weinig creativiteit in de ploeg maar we pakken wel negen op negen met tien goals gescoord. Grote verdienste ook wel van custovic.
Ook pluim voor de arbitrage trouwens. Drie juiste cruciale beslissingen gepakt.
ik heb toch een andere mening over Ozkan, ik zie hem bij iedere invalbeurt toch beter en zelf zekerder worden ,
durft ook de dribbel aangaan om enkele spelers uit te schakelen en schonk onze Nederlander zijn eerste treffer op een schoteltje
hij is natuurlijk geen Berrier op zijn top, maar is wel een kop groter en sterker in luchtduels
ziet er iets trager uit , omdat hij met een spurtbom als Musona of Zivkovic speelt
Het geluk dat we in het begin van het seizoen misten, zit ons nu duidelijk wél mee. Maar dat dwing je dan blijkbaar zelf af, zeker?
Prachtig moment vond ik toen we vanuit de C "de vismarkt" inzetten en net daarna scoorden. Zou leuk zijn om dat stukje uit de match nog eens te herzien.
MARCO Wrote:Ozkan wint bijna geen duels,dekt veel te ver van zijn man,lage startsnelheid.......
Spijtig maar voorlopig te zwak .Hopelijk snel Michiel of Banda terug
Verdedigend bracht Ozkan inderdaad weinig of niets... Liep daar maar wat doelloos rond te lopen en als hij al een man moest dekken, dan weet ik echt niet welke...