11-20-2017, 11:35 AM (This post was last modified: 11-20-2017, 11:35 AM by Ward.)
Keun Wrote:Wat vele niet zien is dat Siani zonder jali niet echt eruit komt en dat hij veel minder speelt zonder hem want jali kuist echt veel op
Blij dat Lombaerts er begint door te komen is al paar weken dat hij de tegenstander hun spits in ze achterzak stopt
Het zou pas verwonderlijk zijn dat Siani even goed of beter zou spelen zonder Jali. En ja, ook ik ben blij dat Lombaerts het beter en beter begint te doen.
Jammer dat Siani zo weinig gewaardeerd wordt door een deel van de supporters.
Hij verzet bergen werk in dienst van de ploeg en is een voortrekker voor wat de sfeer en de relatie met de supporters betreft.
Onze kapitein verdient alleen maar respect.
Als hij ooit vertrekt, hoop ik dat het een afscheid in stijl wordt !
Gaston Wrote:Jammer dat Siani zo weinig gewaardeerd wordt door een deel van de supporters.
Hij verzet bergen werk in dienst van de ploeg en is een voortrekker voor wat de sfeer en de relatie met de supporters betreft.
Kan ik enkel maar beamen, super kerel om mee te werken, zet het ploegbelang altijd op de eerste plaats, kwam mee uit tweede klasse en een voorbeeld als aanvoerder. Een speler om te koesteren en nu al een zekerheid voor een toekomstige well of fame
Gaston Wrote:Jammer dat Siani zo weinig gewaardeerd wordt door een deel van de supporters.
Kan ik enkel maar beamen, super kerel om mee te werken, zet het ploegbelang altijd op de eerste plaats, kwam mee uit tweede klasse en een voorbeeld als aanvoerder. Een speler om te koesteren en nu al een zekerheid voor een toekomstige well of fame
Kritiek op Siani vind ik onterecht. Die jongens heeft quasi geen vakantie gehad door zijn deelname aan de Confed. Cup. Is m.i. logisch dat hij een dipje zal hebben voor Nieuwjaar.
ik snap ook niet goed dat Siani door sommigen zo geviseerd wordt. Speelt al eens een mindere match (wie niet?), maar lijkt me zowat de meest intelligente speler op het veld: weet waar hij moet lopen, subtiele schijnbewegingen, goed wegdraaien met de bal, rust aan de bal. En uitgezonderd van de periode eind aug/begin sept smijt hij zich altijd voor 100% voor zover ik het zie.
Strangeloaper Wrote:Zeer zware straffen voor Capon en VDD. Onvoorstelbaar!! KV moet in beroep gaan. We hebben ze nodig tegen Eupen.
"KV Oostende kan zich moeilijk verzoenen met deze minnelijke schikking. Beide spelers trekken morgen naar de Geschillencommissie om zich er te verdedigen. Bij KVO is iedereen van mening dat geen van beide spelers de intentie hadden om de fysieke integriteit van de tegenstander te schaden.
Morgennamiddag (dus deze namiddag) kennen we de uitspraak en kan KV Oostende nog verder beroep overwegen.
Duimen dus voor Capon en Vandendriessche die bijzonder faire voetballers zijn en niet zo vaak kaarten pakken."