12-16-2017, 03:43 PM
Ik hoop ooit dury in oostende te zien , hopen dat ze week na week punten laten liggen en hem aan de deur zetten ...anders niet haalbaar
Lucje Wrote:Misschien twijfelen ze over Custovic. Is onervaren op het hoogste vlak. Frutos ook trouwens (zie CL match RSCA tegen Celtic) .In de huidige situatie zal aanvallend voetbal moeilijk worden.
Als je nu van trainer moet of zou veranderen. Wie is er vrij ? Wie heeft ervaring ? Kan een ploeg terug op de rails zetten, degradatiestress bestendig enz. Verdomd niet gemakkelijk hoor. Wij supporters zijn aanvallend voetbal gewoon, dit is quasi een traditie die opgebouwd werd sinds het ontstaan van KVO.
Misschien een eigenaardig voorstel van mij; maar het voetbal dat Albert Stuivenberg vorig seizoen op de mat liet leggen was quasi het heerlijkste voetbal van heel de Jupiler League.
pinanti Wrote:Lucje Wrote:Misschien twijfelen ze over Custovic. Is onervaren op het hoogste vlak. Frutos ook trouwens (zie CL match RSCA tegen Celtic) .In de huidige situatie zal aanvallend voetbal moeilijk worden.
Als je nu van trainer moet of zou veranderen. Wie is er vrij ? Wie heeft ervaring ? Kan een ploeg terug op de rails zetten, degradatiestress bestendig enz. Verdomd niet gemakkelijk hoor. Wij supporters zijn aanvallend voetbal gewoon, dit is quasi een traditie die opgebouwd werd sinds het ontstaan van KVO.
Misschien een eigenaardig voorstel van mij; maar het voetbal dat Albert Stuivenberg vorig seizoen op de mat liet leggen was quasi het heerlijkste voetbal van heel de Jupiler League.
We zijn degradatiekandidaat.
Ik vrees dat we "betonvoetbal" moeten spelen , hopen op de counter en vechten voor ieder puntje.
Helaas.
Lucje Wrote:Het is niet gemakkelijk.pinanti Wrote:Lucje Wrote:Misschien twijfelen ze over Custovic. Is onervaren op het hoogste vlak. Frutos ook trouwens (zie CL match RSCA tegen Celtic) .In de huidige situatie zal aanvallend voetbal moeilijk worden.
We zijn degradatiekandidaat.
Ik vrees dat we "betonvoetbal" moeten spelen , hopen op de counter en vechten voor ieder puntje.
Helaas.
Kan je standpunt begrijpen maar spelen voor 0-0 en dan telkens de boot in gaan daar koop je ook niets mee. Volgens mij kan je ook geen doelpunt maken met sommige van zijn opstellingen. De beste spelers worden m.i. niet altijd opgesteld. Als er daar ééntje dikwijls opgesteld wordt die het niveau heeft voor een club gehalte Tubize dan zakt mijn broek af hoor. Ben ik blind of ruik ik vriendjespolitiek. Het is hier de Jupiler League en niet een jeugdploeg hé waar zulke dingen gebeuren.
Keun Wrote:Ik hoop juist dat de Devroe het niet in zen kop krijgt Frutos binnen te halen
Zo gezegt vriendje van Devroe ..... we hebben al vriendjes van vriendjes genoeg
Wanneer word Devroe onder de loep genomen ??? Ipv van onze trainers
MARCO Wrote:Als men custovic wil vervangen dan moet er een ervaren trainer komen en zekers niet een beginneling zoals frutos