Keun Wrote:Heb ik nu goed gehoord dat de nieuwe abo’s vanaf 2 april te verkrijgen zijn voor volgend seizoen ??
Hebben we dringend geld nodig ofzo ?? Waarom zo vroeg ??
Om zo snel mogelijk de supporters te overtuigen om ook volgend jaar af te komen misschien. Wat zou hier verkeerd mee zijn? Of heb je deze week niets anders kunnen vinden om negatief over te zijn?
Keun Wrote:Heb ik nu goed gehoord dat de nieuwe abo’s vanaf 2 april te verkrijgen zijn voor volgend seizoen ??
Om zo snel mogelijk de supporters te overtuigen om ook volgend jaar af te komen misschien. Wat zou hier verkeerd mee zijn? Of heb je deze week niets anders kunnen vinden om negatief over te zijn?
Heb je nu nog niet door dat ik op je post niet antwoord
Heb je nu nog niet door dat ik op je post niet antwoord
Dat is je goed recht, maar gaat natuurlijk voorbij aan de essentie van een forum: elk z'n eigen mening geven en bediscussieren. Ik lees hier geregeld statements
en goedkope kritieken van je, maar eens er wordt gevraagd naar het waarom ervan, dan wordt het stil.
Al blij dat je nonkel Broos hier nu is, zodat je toch nog iets positief kan vertellen. Prettige middag nog.
Prijzen van de abonnementen voor volgend jaar lijken niet gestegen, wat een verstandige zaak is. Er is toch blijk van ambitie om opnieuw PO1 erin op te nemen. Anderzijds, mochten ze dit terug wijzigen, zouden er toch vragen komen omtrent de ambitie.
Benieuwd of het stadion volgend seizoen terug even vol zal zitten of zullen de successupporters eieren voor hun geld kiezen nu the sky niet meer the limit zal zijn.
Keun Wrote:Ik zie heel veel groene bolletjes .... dus vele die hun abo niet verlengen
Of gaan ze allemaal ander zitje kiezen ?
Laat ons hopen dat er veel bij komen of wachten sommige nog op de uit en inkomende tranfer ?
Seizoen 2017-2018 is nog niet afgelopen.
Waarom zou men zich haasten om een plaats te verlengen als er misschien betere plaatsen zijn?
Als je het zo bekijkt zijn er al héél veel rode bolletjes.
ik had gedacht dat er vandaag veel meer groene vlekken zouden zijn. Slecht een klein aantal in de C hebben blijkbaar niet verlengd, dus ik denk dat het qua abonnees wel goed komt de komende maanden. Wat ik wel zou voorstellen is om goedkopere matchtickets aan te bieden. De huidige prijzen per match schrikken nogal wat occasionele supporters af.