Net het jaarboek KVO DNA thuis gekregen en het is een mooi boek met goede verhalen en interviews MAAR persoonlijk vind ik het toch erg spijtig dat er niets instaat over de supporters van KVO (interview met supporter ,interview met bestuurslid supportersclub,paar foto's van supporters.......)
KVO fans maken toch integraal deel uit van dit KVO DNA en hebben volgens mij toch reden om ook in een jaarboek te staan.
En Plancke wat doet die daar nog ? programmaboekjes verkopen of wat ? Welke functie ?
Bij de supportersclubs van RSCA spelen ze weldra een gouwe ouwe van Marc Dex " Oh Clown " https://www.youtube.com/watch?v=hQxCYrzMgJw
(02-18-2019, 10:17 AM)Keun Wrote: Ale calant heeft er de brui aan..... Waar blijf je ploeg nu die play off 1 ging halen? Dus was wel degelijk stroman van mc
Veel blabla weinig dadaaa
sebiets een naamsverandering...... FC DUIVENKOT gelik da we bezig zijn, elk jaar een nieuwe voorzitter
just gelezen datten connecties et in China , ali gow , dank zij de Chinezen zijn we van Zivcovic afgeraakt
02-18-2019, 11:31 AM (This post was last modified: 02-18-2019, 11:31 AM by tim2pin.)
Nu we wisten dat Callant een 'overgangsvoorzitter' ging zijn toch? Vanaf dag 1 heeft hij verkondigd dat hij nieuwe (mede-) investeerders ging zoeken, in die optiek komt het toch niet zo onverwacht aan bij mij.
Ik kwam ook toevallig op dat artikel.
Ach ja, mocht een industrieel onder de échte KVO supporters interesse hebben gehad, had die het voorbije jaar al wel zijn vinger opgestoken.
Dus teveel daarop focussen helpt ons geen stap vooruit, want alternatieven zullen er wel niet zijn.
Qua timing zit het voor mij wel ok. Hij heeft tijd genoeg om zijn eigen accenten te leggen met het oog op volgend seizoen. Benieuwd hoe aanwezig hij zal zijn als uithangbord van KVO én hoe daadkrachtig hij zal zijn transfervlak.