KVO, Internet en krantenknipsels
02-27-2019, 08:50 AM
KV genoemd i.v.m. zwart geld stromen bij contracten. ?????????
Wèreldsupporter voor ons ‘Wèreldploegsje’ !!!
02-27-2019, 09:01 AM
02-27-2019, 09:55 AM
Ale was niet raar dat we ook genoemd worden
Waarom verschiet ik daar niet in
Na gokken van musona, nu zwartgeld
Denk dat ze nu van hoog naar laag overal wat met de bibber op het lijf zitten
Waarom verschiet ik daar niet in
Na gokken van musona, nu zwartgeld
Denk dat ze nu van hoog naar laag overal wat met de bibber op het lijf zitten
02-27-2019, 12:01 PM
Nu, is niets nieuws onder de zon zeker? Ik vind dit trouwens maar een heel mager artikel ...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190226_04210310
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190226_04210310
02-27-2019, 03:21 PM
Ik wist niet dat Mladenovic in het seizoen 2016-2017 bij ons speelde. Speelde wel voor Standard overgekomen van KVK...
Dus overgekomen van KVK en Marusic ook.
Maar geen woord over KVK in de krant...
Tomecak, Leko van FCb ook geen vermelding.
02-27-2019, 06:49 PM
Gazetten , ..........
02-27-2019, 08:09 PM
(02-27-2019, 03:21 PM)markos Wrote: Ik wist niet dat Mladenovic in het seizoen 2016-2017 bij ons speelde. Speelde wel voor Standard overgekomen van KVK...
Filip Mladenovic kwam over van FC Köln en niet KV Kortrijk. Na zijn mislukte passage bij de Rouches vertrok hij naar het Poolse Lechia Gdansk
03-09-2019, 03:44 PM
Als ik zo de persartikelen allemaal lees, zijn er donkere wolken boven KVO.
Niets van positief nieuws valt er te rapen behalve het aantrekken van nog een sponsor.
Er is geen geld, we zoeken dringend een rijke messias, een dreigt een leegloop van spelers, verlies aan kwaliteit, volgend seizoen zijn we een vogel voor de kat, enzovoort, enzovoort. Probeer nu maar eens een trainer en spelers te motiveren om naar KVO te komen.
Vraag me af wat er allemaal van waar is, maar ik wil niet pessimistisch zijn, ik vrees voor de toekomst.
Niets van positief nieuws valt er te rapen behalve het aantrekken van nog een sponsor.
Er is geen geld, we zoeken dringend een rijke messias, een dreigt een leegloop van spelers, verlies aan kwaliteit, volgend seizoen zijn we een vogel voor de kat, enzovoort, enzovoort. Probeer nu maar eens een trainer en spelers te motiveren om naar KVO te komen.
Vraag me af wat er allemaal van waar is, maar ik wil niet pessimistisch zijn, ik vrees voor de toekomst.