04-02-2019, 06:44 AM (This post was last modified: 04-02-2019, 07:12 AM by Ward.)
(04-01-2019, 10:02 AM)jantje Wrote:
(04-01-2019, 09:22 AM)Gaston Wrote: Ze zijn weer bezig, de zogenaamde supporters die hun eigen club zo veel mogelijk naar beneden willen halen.
Nu met een scheve redenering over de prijs van de abonnementen.
De ene lanceert, à la Breitbart, een zoveelste "alternatieve waarheid" over de abonnementen die zogezegd duurder worden en de andere, wiens batterijen lopen op gal en vergif, kan weer als een dolgedraaid speeltje op zijn trommeltje beginnen kloppen.
Ik vraag me af in welke mate die 2 hun eigen shit geloven.
best dat er hier maar twee zitten , je zou eens moeten lezen op facebook
Facebook is dan ook de riool, waar al het vuil door gaat...
(04-01-2019, 09:22 AM)Gaston Wrote: Ze zijn weer bezig, de zogenaamde supporters die hun eigen club zo veel mogelijk naar beneden willen halen.
De ene lanceert, à la Breitbart, een zoveelste "alternatieve waarheid" over de abonnementen die zogezegd duurder worden en de andere, wiens batterijen lopen op gal en vergif, kan weer als een dolgedraaid speeltje op zijn trommeltje beginnen kloppen.
Gaston,
Allereerst bedankt voor je terechte opmerking.
Voor mijn part mogen beide heren verdwijnen naar Facebook. Wedden dat dit forum dan achteraf weer tot leven komt. Een hoop interessante posters, die hier de voorbije jaren verdwenen zijn, komen dan hopelijk terug. En sowieso zullen de discussies de doorsnee supporter van KVO niet meer afschrikken met dat gezeur over Coucke, dat gezeur over liefst gratis voor niks, enz...
Ik discussieer graag over ons KVOtje. Maar net als al wie hier niet meer post of durft of wil posten, discussieer ik niet graag met posting 'freaks' die vooral 'freaks' zijn.
By the way, ik kon je opmerking over Breithart best smaken. Breithart gaf de US of A een 'pussy grabbing' president. Dear Lord verlos ons op dit forum van Breithart toestanden...
Wardje ga je moeten teleur stellen.... Maar ik geef niet zo rap op zunne..... Zou je nu toch al moeten gemerkt hebben hier
Trouwens heb geen zin om hier oorlogje te spelen met jou..... Het is een KVO forum en Gaston en Ward forum he.... Dus je ga ermee moeten leren leven manneke
Jij mag hier gerust ook als freak posten niemand houd je tegen he.... Ik toch niet daarvoor dient een forum niet om andere mensen willen zwijgen opleggen en juist jou menig te posten hé
best dat er hier maar twee zitten , je zou eens moeten lezen op facebook
Facebook is dan ook de riool, waar al het vuil door gaat...
Gaston,
Allereerst bedankt voor je terechte opmerking.
Voor mijn part mogen beide heren verdwijnen naar Facebook. Wedden dat dit forum dan achteraf weer tot leven komt. Een hoop interessante posters, die hier de voorbije jaren verdwenen zijn, komen dan hopelijk terug. En sowieso zullen de discussies de doorsnee supporter van KVO niet meer afschrikken met dat gezeur over Coucke, dat gezeur over liefst gratis voor niks, enz...
Ik discussieer graag over ons KVOtje. Maar net als al wie hier niet meer post of durft of wil posten, discussieer ik niet graag met posting 'freaks' die vooral 'freaks' zijn.
By the way, ik kon je opmerking over Breithart best smaken. Breithart gaf de US of A een 'pussy grabbing' president. Dear Lord verlos ons op dit forum van Breithart toestanden...
Ward
Ward,
Ik zie niet in waarom jantje en Keun volgens U naar Facebook moeten verhuizen.
Iedereen is vrij om op dit forum iets te posten, en als de inhoud je niet aanstaat of je bent niet akkoord geef je best een reactie of lees je niet verder : dat maakt een forum juist boeiend.
Het zou nogal saai zijn moest iedereen dezelfde mening hebben : allen voor het "grote gelijk" , laat maar ,.......
Voorts vind ik je opmerking dat het "freaks" zijn er wel wat over.
Voor de rest even goede vrienden
04-03-2019, 07:39 AM (This post was last modified: 04-03-2019, 07:41 AM by jantje.)
voor Ward moet je alles positief zien
je mening geven over een speler ..... moet positief zijn
hij wil discussiëren over de wedstrijd , maar je mag ze niet afbreken
en ja ,over wat achter de schermen gebeurd , ....daar weten wij niets van
of je moet de bron bekend maken, en die mens dan in discredit brengen
zodat hij nooit meer iets los laat
we mogen ook niet over gissen
al wat je hoort en ziet, is geen waar
tot het is bewezen
zelfs wat er in de kranten verschijnt , is bladvulling
cijfers die ze bekendmaken zijn nooit juist
die journalisten van tegenwoordig gokker er ook maar op los
hoe noemen ze dat weer ?
een sprotje gooien om een kabeljauw te vangen
maar de krabben zijn er vlugger mee weg
Laten we veronderstellen dat iedereen die zich geroepen voelt om hier iets te posten, begaan is met het reilen en zeilen bij KVO en dat meestal doet met de beste bedoelingen.
Afgezien van die berichten die wellicht louter bedoeld zijn om mensen op stang te jagen.
Door de band ligt het niveau van de discussies hier iets hoger (of minder laag) dan op facebook, maar ook hier ontbreekt het vaak aan nuance.
Wanneer kritiek ontaardt in platte verdachtmakingen, wanneer feiten en vermoedens op een hoop gegooid worden, wanneer onrealistische (onbetaalbare) eisen gesteld worden, dan is een nuancerende reactie vaak gepast. Deze wordt dan uiteraard meteen weggezet als naïeve goednieuwsshow van gatlikkers. Terwijl ingaan tegen de briesende meute natuurlijk veel moediger is dan mee stenen te gooien of stilzwijgend toe te kijken.
Voetbal is geen exacte wetenschap. Je hebt te maken met mensen die goede en slechte periodes kennen en die fouten maken. Vertrouwen is er ook heel belangrijk. Wie zich gesteund voelt presteert meestal beter.
Opbouwende kritiek is nuttig, maar kan op een beschaafde manier geuit worden.
In een periode waarin iedereen ziet dat het niet goed gaat, waarin de club in een hoekje zit waar klappen vallen zou je van supporters mogen verwachten dat ze de club steunen of minstens niet zelf kloppen op de club die in de touwen hangt. Dat maakt uiteindelijk het verschil tussen een club die gedoemd is om te verdwijnen en een club die crisissen overleeft.
Het belang van supporters ligt niet in de kleine bedragen die ze betalen aan abonnementen, merchandise en drank, maar in de uitstraling die ze geven aan hun club!
(04-03-2019, 09:24 AM)Gaston Wrote: Laten we veronderstellen dat iedereen die zich geroepen voelt om hier iets te posten, begaan is met het reilen en zeilen bij KVO en dat meestal doet met de beste bedoelingen.
Afgezien van die berichten die wellicht louter bedoeld zijn om mensen op stang te jagen.
Door de band ligt het niveau van de discussies hier iets hoger (of minder laag) dan op facebook, maar ook hier ontbreekt het vaak aan nuance.
Wanneer kritiek ontaardt in platte verdachtmakingen, wanneer feiten en vermoedens op een hoop gegooid worden, wanneer onrealistische (onbetaalbare) eisen gesteld worden, dan is een nuancerende reactie vaak gepast. Deze wordt dan uiteraard meteen weggezet als naïeve goednieuwsshow van gatlikkers. Terwijl ingaan tegen de briesende meute natuurlijk veel moediger is dan mee stenen te gooien of stilzwijgend toe te kijken.
Voetbal is geen exacte wetenschap. Je hebt te maken met mensen die goede en slechte periodes kennen en die fouten maken. Vertrouwen is er ook heel belangrijk. Wie zich gesteund voelt presteert meestal beter.
Opbouwende kritiek is nuttig, maar kan op een beschaafde manier geuit worden.
In een periode waarin iedereen ziet dat het niet goed gaat, waarin de club in een hoekje zit waar klappen vallen zou je van supporters mogen verwachten dat ze de club steunen of minstens niet zelf kloppen op de club die in de touwen hangt. Dat maakt uiteindelijk het verschil tussen een club die gedoemd is om te verdwijnen en een club die crisissen overleeft.
Het belang van supporters ligt niet in de kleine bedragen die ze betalen aan abonnementen, merchandise en drank, maar in de uitstraling die ze geven aan hun club!
Ward richt je gewoon op KVO.... Spelers bestuur de ploeg.... Matchen enz.... Positief of negatief maakt niet uit.... En richt je niet telkens naar supporter die hun eigen mening hebben op een forum
Laat iedereen... Ze zegje zeggen.. goed of slecht daarvoor dient een forum
De zon schijnt ook niet iedere dag he
Anders kan je nog verhuizen naar noord Korea daar mogen ze ook niets negatief zeggen... Alles is daar ook altijd positief en kun je vriendjes worden met kimtje
Ik denk dat daar gewoon veel volk ook weg is.
Dus nu het moment om daar sfeermakers bij te stoppen. Nu er zoveel over is gebabbeld, dan graag gewoon nu daden he