Wat lees ik toch allemaal.... verder doen met vanlerberghe ....Banda...of rajsel ?? Zijn dat dan onze transfers die ons in de jpl moeten houden volgend seizoen ???
Oké dat de nieuwe wil weten welk vlees hij in de Kuip heeft vind ik normaal ....maar een Banda heeft toch al meerdere kansen gekregen ....
Ik vrees echt voor volgend seizoen .....iedereen schrijft ons nu al af als degradatie kandidaat nr 1
Bedankt.
Ik heb er geen probleem mee dat Rajsel en Banda nog een kans krijgen. Banda is nog een jonge gast en heeft m.i. wel af en toe goed gespeeld ook. Als Rajsel het niveau van voor z’n blessure haalt, kan die misschien ook een goede back-up zijn.
Kan toch niet begrijpen dat er hier mensen zijn die bepaalde spelers terug willen. Splers die een onvoldoende meekregen en vervolgens uitgeleend werden.
We hebben betere spelers nodig door een serieuze injectie, die onmiddelijk inzetbaar zijn en een meerwaarde brengen. Geen waterdragers aub die de spelerskern vullen. Sentiment telt niet. De inkomende transfers moeten "boenk" erop zijn. Laat dit een waarschuwing zijn voor het bestuur.
(05-01-2019, 02:38 PM)Lucje Wrote: Kan toch niet begrijpen dat er hier mensen zijn die bepaalde spelers terug willen. Splers die een onvoldoende meekregen en vervolgens uitgeleend werden.
We hebben betere spelers nodig door een serieuze injectie, die onmiddelijk inzetbaar zijn en een meerwaarde brengen. Geen waterdragers aub die de spelerskern vullen. Sentiment telt niet. De inkomende transfers moeten "boenk" erop zijn. Laat dit een waarschuwing zijn voor het bestuur.
Idd lucje 200% gelijk
Ga er zeker bonk op moeten zijn of tword bonk no 1b
(05-01-2019, 02:38 PM)Lucje Wrote: Kan toch niet begrijpen dat er hier mensen zijn die bepaalde spelers terug willen. Splers die een onvoldoende meekregen en vervolgens uitgeleend werden.
Je moet nooit zeggen dat je van je marchandise af wil. Ze liggen nog onder contract, maar mogen weg bij een interessant bod. ;-)
Uiteraard hebben we directe versterkingen nodig, maar voor de breedte kan het m.i. geen kwaad van spelers die hier toch onder contract liggen te gebruiken als je geen betere backups kan kopen waar je dan nog eens tekengeld, transfersom,.. dient voor te betalen.
Zal vrees ik al zeer moeilijk worden om enkele meerwaardespelers aan te trekken. Laat staan van dan nog een goede bank aan te trekken. De club geeft momenteel - al dan niet terecht - een beetje de indruk van een zinkend schip te zijn.