Zoals jullie al wellicht hebben gemerkt, is op de site van KV Oostende (www.kvo.be) geen forum meer te vinden. Dit was een bewuste beslissing die KVO gemaakt heeft en sommigen onder jullie vonden dit ook jammer.
Om toch de leegte wat op te vullen, hebben wij beslist een eigen forum op te starten. Uiteraard kunnen wij niet verder borduren op de funderingen die KVO al had, maar we willen wel ervoor zorgen dat de sfeer en activiteit weer de hoogte in wordt gesmeten.
Wij zijn dan ook verheugd deze te kunnen openstellen voor al onze leden. Registeer je gerust, discussieer mee, maar weet vooral: "KVO-fans zijn vrienden".
Ik was al slecht aan t' worden van het gedacht dat ik de uitleg van Keun, het gezaag van Jantje of de wetenschappelijk onderbouwde analyses van Erudict niet meer zou kunnen lezen ...
... dus ik zou zeggen laat jullie maar eens goed gaan !
Ik was al slecht aan t' worden van het gedacht dat ik de uitleg van Keun, het gezaag van Jantje of de wetenschappelijk onderbouwde analyses van Erudict niet meer zou kunnen lezen ...
... dus ik zou zeggen laat jullie maar eens goed gaan !
ela,elaa gezaag , wien ister ier weer ant beginnen ,
wil je der eki opletten dat, dank zij onze opmerkingen er een nieuwe aanvaller bijgekomen is ;-)
en seffes goan der een paar not godschalk ook goan ;-)