11-02-2019, 04:46 PM
Blijkbaar is er ook interesse vanuit Japan ?
(11-03-2019, 05:06 PM)markos Wrote: In het artikel stond er ook dat medewerkers van kvo beweren dat Orlans zelfs geen auto van de club heeft.
Das vreemd want heb hem al verschillende keren zijn rijden met Ford Kuga met het logo van Kvo erop.
Kan natuurlijk ook een deelwagen zijn...pfff..lol
(11-03-2019, 08:41 PM)Ward Wrote:(11-03-2019, 05:06 PM)markos Wrote: In het artikel stond er ook dat medewerkers van kvo beweren dat Orlans zelfs geen auto van de club heeft.
Das vreemd want heb hem al verschillende keren zijn rijden met Ford Kuga met het logo van Kvo erop.
Zouden we beter niet eens ophouden met de rekening van anderen te maken???
(11-03-2019, 08:41 PM)Ward Wrote:(11-03-2019, 05:06 PM)markos Wrote: In het artikel stond er ook dat medewerkers van kvo beweren dat Orlans zelfs geen auto van de club heeft.
(11-03-2019, 11:10 PM).Turbof Wrote:(11-03-2019, 08:41 PM)Ward Wrote:(11-03-2019, 05:06 PM)markos Wrote: In het artikel stond er ook dat medewerkers van kvo beweren dat Orlans zelfs geen auto van de club heeft.
Dit heeft rechtstreeks met (het voortbestaan van) onze club te maken Dus nee. Ik herinner me nog goed hoe Orlans Aalst in het faillissement heeft gestort met wanbeleid en zakken vullen. Weet ik uit goede Aalsterse bronnen. Ik wil niet dat hij hier hetzelfde doet alvast.
(11-04-2019, 08:43 AM)Keun Wrote:(11-03-2019, 11:10 PM).Turbof Wrote:(11-03-2019, 08:41 PM)Ward Wrote:(11-03-2019, 05:06 PM)markos Wrote: In het artikel stond er ook dat medewerkers van kvo beweren dat Orlans zelfs geen auto van de club heeft.
Dit heeft rechtstreeks met (het voortbestaan van) onze club te maken Dus nee. Ik herinner me nog goed hoe Orlans Aalst in het faillissement heeft gestort met wanbeleid en zakken vullen. Weet ik uit goede Aalsterse bronnen. Ik wil niet dat hij hier hetzelfde doet alvast.
Zat bij club....Lokeren ...Aalst .... en overal aan de deur gezet
Waar ik mij aan erger is dat meneer terug in de media begint over het budget van 14,5 milj en de linkerkolom ....terwijl voorzitter en andere aan de alarmbel trekken dat we in de rode cijfers zitten
Geen centen voor transfers ....spelers te duur ...tribune te duur enz enz...
maar hij blijft maar the good news show brengen
Zo kan je idd ten onder gaan ....
Maar moest dit allemaal in de media komen ??? En waarom ,omdat mc niet reageerde op hun vraag
MC heeft ons geflikt met callant ...terwijl callant alles deed wat mc hem zei
Blijf het niet verstaan dat onze huidige voorzitter van alle zaakjes niks afwist ...en zomaar de boel overnam zonder kennis van cijfers en opeens maanden later ...kost alles te duur en zijn we in snel tempo aan het zinken
Of was hij terug tijdelijke overnemer om dan te verkopen aan buitenlanders ...??
want tot op vandaag kon zowel callant als onze voorzitter die overname nooit betalen aan mc (15milj)
Dus wat is er allemaal gefoefeld of is de club nog steeds van mc maar op papier niet ???
Mc zou zelfs nooit een tribune mogen hebben en voorzitter zijn van ander 1ste klasse ...puur belangenvermenging
Aan de winstpremies zal het alvast niet liggen ...of mogen we niet meer winnen ???
Wat moeten we nog geloven ... dat orlans veel geld kost is een feit ...heeft een groot netwerk ?? Waar is onze hoofdsponsor dan ??