Keun, als die kerel komt wil dat zeggen dat de deal rond is.
Devroe was enkel de contactpersoon tussen KVO en de nieuwe eigenaars.
De Amerikanen zochten een club en wij zochten geld.
Zelfde wat een immo kantoor doet, kopers en verkopers samenbrengen en een commissie vragen voor het werk.
Devroe zal dan ook wel een commissie opstrijken.?
(01-23-2020, 09:01 AM)markos Wrote: Keun, als die kerel komt wil dat zeggen dat de deal rond is.
Devroe was enkel de contactpersoon tussen KVO en de nieuwe eigenaars.
De Amerikanen zochten een club en wij zochten geld.
Zelfde wat een immo kantoor doet, kopers en verkopers samenbrengen en een commissie vragen voor het werk.
Devroe zal dan ook wel een commissie opstrijken.?
Idd markos.... Maar toeval dat devroe nu makelaarskantoor bezit... Denk niet dat devroe het zal doen om kvo te helpen hoor of om een commisietje... De tijd zal het uitwijzen laat ons hopen voor het beste... En dat de deal nu tot stand komt
(01-23-2020, 11:30 AM)jantje Wrote: als ze van KVO een nieuw Nice willen maken, waarom niet
ik las dat met het ontslag van Orlans , ook het laatste Coucke - lid verdwenen is
maar zo te zien gaan we nu wel doen zoals Coucke met Anderlecht deed of doet
grote kuis in personeel
Idd jantje moest het lukken zoals bij nice is het win win....
Maar vrees dat devroe terug in beeld zal komen bij ons.... Idd mc ze spion is vertrokken
dit is goeie zet
Laat ons met witblad beginnen en hopen op geen gemoei van devroe en andere
(01-23-2020, 11:30 AM)jantje Wrote: als ze van KVO een nieuw Nice willen maken, waarom niet
ik las dat met het ontslag van Orlans , ook het laatste Coucke - lid verdwenen is
maar zo te zien gaan we nu wel doen zoals Coucke met Anderlecht deed of doet
grote kuis in personeel
Idd jantje moest het lukken zoals bij nice is het win win....
Maar vrees dat devroe terug in beeld zal komen bij ons.... Idd mc ze spion is vertrokken
dit is goeie zet
Laat ons met witblad beginnen en hopen op geen gemoei van devroe en andere
Als Devroe geen prestigetransfers moet/kan doen zoals onder Coucke dan kan die hier volgens mij wel z'n waarde hebben.
In een artikel van augustus 18 vond ik het volgende over onze nieuwe voorzitter : Ganaye joined Barnsley as the club's chief executive on June 12 2017
Studied business law at university in Lille
He then worked for French club Lens, where he was director of marketing and international development.
Ganaye was also a member of Lens' executive committee and previously held several other roles at the club including head of legal and general secretary, with the latter position seeing him in charge of player contracts as well as international and domestic transfers.
In addition, Ganaye also spent time managing the football administration for Lens' youth academy
In January this year Ganaye was shortlisted for the chief executive role at St. Etienne but he elected to remain at Barnsley