Word toch eens tijd dat onze voorzitter een duidelijke en eerlijk antwoord geeft over gans deze situatie want denk dat ze ons hier aan het lijntje houden en alles veel rooskleuriger willen voorstellen dan dat het eigenlijk is.Dacht dat alles volledig in kannen en kruiken was.
De timing dat dit uitgebracht word stelt me vragen... Gisteren ging Beveren in de aanval ...vandaag stellen ze de deal met de Amerikanen in vraag
Mag stillaan stoppen... En idd eens klare taal van de voorzitter aub, want veel hebben we nog niet gezien van de deal... Buiten wat ze zelf op de site vermelden
Ziet er toch niet goed uit als dat artikel klopt. Ook niet goed voor de voorbereiding van de laatste speeldag vrees ik.
Hopelijk klopt het artikel dus niet.
In ieder geval is de passage van Coucke een vergiftigd geschenk voor de club geweest.
(03-11-2020, 06:23 AM)Keun Wrote: De timing dat dit uitgebracht word stelt me vragen... Gisteren ging Beveren in de aanval ...vandaag stellen ze de deal met de Amerikanen in vraag
Mag stillaan stoppen... En idd eens klare taal van de voorzitter aub, want veel hebben we nog niet gezien van de deal... Buiten wat ze zelf op de site vermelden
Tis juist omdat we nog niks gezien hebben van die Amerikanen en die zogezegde nieuwe franse 31 jarige CEO dat een mens zou beginnen twijfelen en de kranten zou beginnen te geloven dus daarom Bestuur schenk klare taal en roer nie rond de pot om de supporters te paaien.
Wie zit er hier toch allemaal achter? Voor iedere belangrijke wedstrijd verschijnt er plotseling iets negatiefs in de media. Zelfs het Parket komt dan ook eens toevallig binnenvallen. Ook een dopingcontrole hebt ik vernomen. Omwille van het huisbezoek van het gerecht, zou de vergadering niet hebben kunnen plaats grijpen om Van Wijk te ontslaan.
De voorzitter verkondigde op Focus TV dat de deal rond was zelfs bij degradatie. Wat moeten we nog eigenlijk geloven ?
KVO heeft gereageerd op de site, er is een bindende overeenkomst met Pacific. Pacific zal het wel gewoon hard spelen om een realistische huurprijs te bekomen? Althans dat hoop ik.
Mijn gevoel zegt dat we meer gon weten (hopelijk toch,want het is stil van die investeerders) als we ons sportief verzekeren van 1A zondag, tis zundag alles of niets