Volgens Dedecker zou Devries (voorzitter Lokeren) 1,5 miljoen hebben verdiend aan de transfer van Zivkovic. Dat is toch belachelijk veel.
Hopelijk komt er snel regelgeving om die makelaars wat meer te controleren. Maar zal wel bij woorden blijven, nochtans was het na operatie zero het moment...
Ik krijg toch hoe langer hoe meer een degout van het profvoetbal.
Zaak Ye, operatie propere handen, belachelijk hoge salarissen voor zeer matige spelers, weinig sociale bijdragen betalen, maar wel spelers op technische werkloosheid zetten,...
oostendenaar Wrote:Volgens Dedecker zou Devries (voorzitter Lokeren) 1,5 miljoen hebben verdiend aan de transfer van Zivkovic. Dat is toch belachelijk veel.
Hopelijk komt er snel regelgeving om die makelaars wat meer te controleren. Maar zal wel bij woorden blijven, nochtans was het na operatie zero het moment...
Ik krijg toch hoe langer hoe meer een degout van het profvoetbal.
Zaak Ye, operatie propere handen, belachelijk hoge salarissen voor zeer matige spelers, weinig sociale bijdragen betalen, maar wel spelers op technische werkloosheid zetten,...
Was voetbal niet zo een leuke en spannende sport : met al die onfrisse zaken erbij ( het loopt echt de spuigaten uit ) : ik zou nooit meer gaan kijken.
Maar de emmer is bij mij goed vol en bij de volgende druppel,..........................
KV Oostende verschijnt op 4 mei voor het BAS om alsnog een proflicentie te krijgen. Het is niet ondenkbaar dat die zaak een formaliteit wordt. De afgelopen dagen was er topoverleg tussen de Amerikaanse kandidaat-overnemer Pacific Media Group, schuldeiser Alychlo (het fonds van ex-voorzitter Marc Coucke) en burgemeester Bart Tommelein die optrad als bemiddelaar.
Volgens onze informatie is er serieuze vordering geboekt en is er goeie hoop op een akkoord. PMG zou meer schulden willen afbetalen aan Marc Coucke en de miljardair heeft daar oren naar. Als het tot een overname komt, dan volgt een Amerikaanse kapitaalsverhoging van 2,7 miljoen euro en staat niets een proflicentie nog in de weg.
Zeer goed nieuws voor iedereen die KV Oostende een warm hart toedraagt. De club gaat wellicht toch in Eerste Klasse A blijven. Er is een akkoord omtrent de overnamen.