(03-02-2021, 10:50 PM)markos Wrote: Gisteren deed Theate en Bataille het zeer goed in la tribune / Extra time.
Vooral voor Jelle, een leuk Ostends accent ... zoals Jelle is.
Moet zeggen dat La tribune een verfijning is voor het Belgisch voetbal.
Wel ik volg La Tribune al jaren en ik moet zeggen dat dit programma veel meer inhoud heeft dan Extra Time.
Gaan we nu al over potentieel nieuwe trainers beginnen,
Yves moet verdorie de steun van alle fans krijgen. En als het verkeerd loopt, moet het duidelijk zijn dat de schuld NIET bij Yves ligt en dat moeten de fans dan ook laten blijken.
(09-06-2022, 07:05 AM)Turbof Wrote: Gaan we nu al over potentieel nieuwe trainers beginnen,
Yves moet verdorie de steun van alle fans krijgen. En als het verkeerd loopt, moet het duidelijk zijn dat de schuld NIET bij Yves ligt en dat moeten de fans dan ook laten blijken.
100% akkoord.
Het is Yves zijn schuld niet dat er gebrek is aan kwaliteit.
Bovendien haalt hij het maximum uit deze ploeg.
Dat kan niet zomaar iedere trainer.
(09-06-2022, 07:05 AM)Turbof Wrote: Gaan we nu al over potentieel nieuwe trainers beginnen,
100% akkoord.
Gastjes, mijn bericht eens goed lezen hé.
Ik heb niks tegen Yves maar hij beslist niet over zijn toekomst maar dat is GG.
Het is straf dat Hernan de laatste 8 ploegen in de pintjesliga volgt met de bedoeling om de ontslagen trainer op te volgen.
Het zijn niet de fans die beslissen maar het bestuur.
Het kan ook anders, wat als Cercle beslist om Yves terug aan boord te nemen?? Men kan alles verwachten!
100% akkoord.
Gastjes, mijn bericht eens goed lezen hé.
Ik heb niks tegen Yves maar hij beslist niet over zijn toekomst maar dat is GG.
Het is straf dat Hernan de laatste 8 ploegen in de pintjesliga volgt met de bedoeling om de ontslagen trainer op te volgen.
Het zijn niet de fans die beslissen maar het bestuur.
Het kan ook anders, wat als Cercle beslist om Yves terug aan boord te nemen?? Men kan alles verwachten!
Ik heb je bericht goed gelezen , en " als het niet lukt " is die Hernan welkom.
Wel, met die Hernan zal het ook niet lukken.