KVO zal zijn PO wedstrijden spelen op Schiervelde , dat wil ook zeggen dat er nog zo een +/- 1500 supporters méér zullen aanwezig zijn
de capaciteit van het stadion in Roeselare is 12.000 maar om veiligheidsredenen teruggebracht naar slechts 9653 en dat is toch nog altijd méér dan in Oostende
én nu maar hopen op véél West Vlaamse derby's in PO ( Kortrijk - Waregem of misschien tegen Club :p )
Voorzitter laat ons zou verder werken , de trainingen waren hard voor sommige spelers maar iedereen is er doorgekomen .
Iedereen zet hem volledig in en alles wordt goed opgevolgd , dan kan ik maar zeggen zeer goed werk van Yves en zijn staf.
Als iedereen werkt voor elkaar dan kunnen we po 1 halen , maar de weg is nog lang .
Ik heb vandaag, 2-de dag na de match, tevergeefs gezocht naar een bericht van de staf nopens Michiel. Persconferenties, ticketverkoop enz. allemaal nodig maar als supporter denk je in eerste instantie aan de ploeg en de spelers.
Spijtig, geen voorbeeld voor het zo graag geponeerde " KVO is een familiale club".
08-04-2015, 07:59 AM (This post was last modified: 08-04-2015, 08:54 AM by Bram.)
*4got* Wrote:Carlo, nu krijg je als antwoord het graag geponeerde : van zodra er nieuws is komt het op de website.
Met alle respect, maar op wat slaat dit ? Ik denk dat we ons uiterste best doen om zo open mogelijk te communiceren via alle kanalen die we hebben: website, Facebook, Twitter, Instagram én Snapchat (en dit forum).
1. Intern werd Michiel Jonckheere meteen door iedereen gesteund. Onze medische staf gaf hem direct alle goede zorgen.
2. Er werd pas gisteren een NMR genomen en we weten dus pas van gisteravond de aard van de blessure. We gaven op Twitter dan ook de stand van zaken mee en van zodra we het wisten, werd alle pers op de hoogte gebracht zodat zij dit kunnen brengen in de krant van vandaag.
3. Ook op Facebook zetten we vandaag een bericht dat hem veel beterschap wenst.
4. Tegenwoordig moet je in je communicatie een mix maken tussen wat je op de website zet en wat op sociale media. Zo komen bvb. alle verjaardagen van de spelers op Twitter en Facebook te staan en niet op de website.
5. Ik denk persoonlijk dat er maar bij weinig clubs door medewerkers zélf wordt gecommuniceerd en vragen worden beantwoord op een forum, Facebookgroep, ... dan bij KV Oostende.
bwa, als dat de enige kritiek is die men kan geven, dan wil het zeggen dat KV goed bezig is, op alle vlakken. Voor sommigen is een dag zonder kritiek nu eenmaal een dag niet geleefd.
*4got* Wrote:Carlo, nu krijg je als antwoord het graag geponeerde : van zodra er nieuws is komt het op de website.
Met alle respect, maar op wat slaat dit ? Ik denk dat we ons uiterste best doen om zo open mogelijk te communiceren via alle kanalen die we hebben: website, Facebook, Twitter, Instagram én Snapchat (en dit forum).
1. Intern werd Michiel Jonckheere meteen door iedereen gesteund. Onze medische staf gaf hem direct alle goede zorgen.
2. Er werd pas gisteren een NMR genomen en we weten dus pas van gisteravond de aard van de blessure. We gaven op Twitter dan ook de stand van zaken mee en van zodra we het wisten, werd alle pers op de hoogte gebracht zodat zij dit kunnen brengen in de krant van vandaag.
3. Ook op Facebook zetten we vandaag een bericht dat hem veel beterschap wenst.
4. Tegenwoordig moet je in je communicatie een mix maken tussen wat je op de website zet en wat op sociale media. Zo komen bvb. alle verjaardagen van de spelers op Twitter en Facebook te staan en niet op de website.
5. Ik denk persoonlijk dat er maar bij weinig clubs door medewerkers zélf wordt gecommuniceerd en vragen worden beantwoord op een forum, Facebookgroep, ... dan bij KV Oostende.
Helemaal akkoord Bram. Ben heel tevreden over communicatie. Wat zou een weireldploegsje, met als voorzitter MC, zijn zonder communicatiekanalen????