Links en rechts hoor ik dat het niet echt veilig is daar in Marseille dus wat uit de doppen kijken daar zou ik zeggen en zeker met vlaggen en sjaals van kv
Verneem dat er veel donderdag ochtend zullen vertrekken via tourcoing .... kustboys waarom niet eens rond vragen en busje inleggen naar ginder ?
Keun Wrote:Links en rechts hoor ik dat het niet echt veilig is daar in Marseille dus wat uit de doppen kijken daar zou ik zeggen en zeker met vlaggen en sjaals van kv
Verneem dat er veel donderdag ochtend zullen vertrekken via tourcoing .... kustboys waarom niet eens rond vragen en busje inleggen naar ginder ?
- Gisteravond is dit op de vergadering met de Politie besproken.
Ze raden ons aan om zeker in de stad niet te zot te doen en er wordt gezocht naar een plaats waar alle KVO supporters veilig samen kunnen komen.
- De meeste supporters die vanuit Tourcoing vertrekken doen dit meestal omdat het voor hen goedkoper is. Een extra bus (busje) voor hen inleggen geeft hen nog extra kosten...
Ik ben nog in volle onderhandeling thuis om een dagje weg te kunnen glippen vanop onze camping (op 250km van Marseille), maar de onderhandelingen gaan de goede kant uit :-)
Is er ergens een afgesloten, veilige parking voor ons voorzien?
kavéé Wrote:Ik ben nog in volle onderhandeling thuis om een dagje weg te kunnen glippen vanop onze camping (op 250km van Marseille), maar de onderhandelingen gaan de goede kant uit :-)
Is er ergens een afgesloten, veilige parking voor ons voorzien?
Voor onze supporters is er een bezoekersparking voorzien.
Deze is te bereiken via de Rue Raymond Teisseire en de Allée Ray Grassi.