(07-02-2019, 08:03 AM)jantje Wrote: het wordt wellicht een moeilijk start , doch verrassingen worden niet uitgesloten
als KVO eind augustus 7 punten zou hebben,
dan is er één G5 ploeg niet in geslaagd om te winnen tegen KVO
ik ga er van uit dat wedstrijden tegen Cerkel en ((Mechelen)) thuis gewonnen worden
Club - Anderlecht en Gent.... zou geen 0 op 9 mogen worden
Normaal.... Draaien de grote ploegen in begin nooit 100% het is natuurlijk de vraag hoe wij klaar gaan zijn voor de start.... We vertrekken op stage voor week... Voor mij zonder spitsen
Hoe kun je dan aan automatische werken in die week?
Het word idd zwaar.... Zeker als je punten laat liggen in het begin zouden de kopjes wel vlug naar beneden terug zakken...
Halen we een stunt in Brussel dan kunnen we bergen verzetten... Zo vlug zou het kunnen gaan.... Maar in Brussel speel je nooit 11 tegen 11 jammer genoeg
Misschien spelen we in Brussel wel voor een leeg stadion? Na de fratsen tegen Standard hangt rsca nog iets boven het hoofd. Uitspraak (in beroep) op ... ? Of was het voorwaardelijk/opschortend?
6/12 : bij het bekend maken van de kalender hadden er hier waarschijnlijk voor getekend. Komende 2 weken verwacht ik toch dat er paar puntjes bijkomen. Anders word het nog een warm seizoen.