07-30-2015, 10:57 PM (This post was last modified: 07-30-2015, 10:58 PM by markos.)
Mijn nekhaar staat al omhoog als ik de topic lees maar dit moet toch op het forum.
Dit seizoen 4 nederlagen van Calimero tot nu.
Te vroeg, kunstgras, te veel gekwesten(vorig jaar had FCB volgens hen het beste medisch team in de JPL), hitte, wind, stand van de maan, succes van couckebak, etc...
Ze zijn gewoon te zwak.
Vermits dat onze voorzitter goeie contacten heeft met Verhaeghe kunnen we misschien enkele spelers verhuren aan hen...
Club is een topclub met fans in gans België , nogal logisch dus dat ze meer media-aandacht krijgen. Denk overigens niet dat KVO te klagen heeft over een gebrek aan media-aandacht, integendeel zelfs.
Tss(()) belachelijk kinderlijke topic overigens, "fc Brughe"... Serieus? Ik hoop dat je nog in de lagere school zit, anders is het wel zeer zorgwekkend.
Kan Markos best begrijpen ! Ik zit niet in de lagere school, en hoef dat overdreven flauwzwartgedoe ook niet. Werd vroeger als echte KVO'er ook zoveel uitgelachen met mijn onnozel klein ploegsje...'t Zal toch wel eens verkeren...
4genKVO Wrote:Kan Markos best begrijpen ! Ik zit niet in de lagere school, en hoef dat overdreven flauwzwartgedoe ook niet. Werd vroeger als echte KVO'er ook zoveel uitgelachen met mijn onnozel klein ploegsje...'t Zal toch wel eens verkeren...
Ik kan Markos ook begrijpen en ik zit ook niet op de lagere school.
fc Brughe is leuk gevonden.
Onlangs op Lokeren was volgens de T2 van fc Brughe " het gras veel te hoog " Man,man,........
Allen een stadionverbod of enkel geldig voor KVO supporters indien zij dit zouden durven??
Bij ons krijgen ze al stadionverbod als je iets op fb zet .... als ze zo blijven verder doen hebben we straks geen supporters meer !!!
Wanneer gaat onze voorzitter/ de supportersfederatie in actie schieten ?
Op het vorig praatcafé werd dit reeds aangehaald, helaas werd dit weggelachen...
Dit is echt een serieus probleem !